.: Rubriky
plus 1) Poezie a próza
plus 2) Hudba
plus 3) Galerie
mínus 4) Film
mínus 5) Divadlo
plus 6) Věda a technika
plus 7) Mozaika (ostatní)
plus 8) Projekty POSTŘEHU

 .: Chci...

 .: Free MP3 album!
Vinylová budoucnost 2008 Vinylová budoucnost 2007

 .: Články podle data
<<  Říjen  >>
PoÚtStČtSoNe
 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31    

 .: Online
Stránku si právě čte 5 lidí.
 .: Informace
magazín Postřeh
ISSN 1803-5639
Národní knihovna ČR:
001686222
TOP 15, Fotogalerie

 .: Login

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace nového čtenáře

 

Komentáře
ke článku: The Story 2007
(ze dne 16.07.2007, autor článku: WhiteShadow)

Komentář ze dne: 12.07.2007 22:02:51     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Moje nominace: Epona, Jakub Raida

Komentář ze dne: 13.07.2007 08:58:28     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (koziii@seznam.cz)
Titulek:
moje nominace Tanička (Greeneyes) a Jakub Raida

Komentář ze dne: 13.07.2007 10:13:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo Hary (@fofr)
Titulek: a sakra!
Jak nejsou předem zadané závazné věty (viz Story 2006), tak se nemám čeho chytit ... Asi poslední místo bude muset tentokrát vzít nějdo jiný. :-)
Nominace:
=> Markéta Laryšová (má často nekonformní, ale pronikavý úsudek)
=> Gabrielle Taroka (je sice nová na PT, ale má za sebou hodně zdařilé práce v jiných prezentacích)

Komentář ze dne: 13.07.2007 11:38:09     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - epona (@)
Titulek:
Tak prvně mě napadlo, Tánička a Jakub Raida, vzhledem k tomu, že se oba v tomto směru dost angažují a od Markéty bych si ráda něco přečetla ... pak jsem si ale uvědomila, že od prvně uvedených vlastně taky. A jsme u toho, porota se neúčastní a věřím, že všichni mnou zmínění by rádi. Tak si říkám, proč nestáhnout nějaké hlasy zvenčí? Takové pozvání být porotcem zní lákavě a možná by se tak hezky rozšířila odborná základna komentářů. Každý jsme někdy chodili do školy a věřím, že ozvat se nějakému učiteli/ce či jiným lidem z oboru by nemusel být zase tak velký problém.

  
Komentář ze dne: 13.07.2007 11:59:45     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - markéta (@)
Titulek:
To není špatný nápad. Vlastně si myslím, že je hodně dobrý.
Jinak co se týče mojeho návrhu zvolila bych Táničku GreenEyes. Je upřímná a myslím, že se nenechá jen tak ovlivnit nějakými sympatiemi.

Komentář ze dne: 13.07.2007 11:45:59     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Nominovaní se samozřejmě mohou nominace vzdát a zúčastnit se soutěže. Do poroty by se tak dostali v pořadí dále nominovaní.

Komentář ze dne: 13.07.2007 18:27:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek:
Ptám se, proč není pevnou součástí poroty Harr.. Učitelka češtiny je pro mě zárukou objektivního hodnocení.

Tak tedy mé nominace
Harr,
Marek Lučný

Oba učitelé češtiny a oba na Postřehu.

Komentář ze dne: 14.07.2007 12:24:35     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - GreenEyes (@)
Titulek:
Ja bych jednoznacne nominovala Bell Jakuba a Marketu Larysovou. Ale pak bude opravdu velka skoda, ze se nebudou moci zucastnit se souteze...

Komentář ze dne: 14.07.2007 12:26:24     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - GreenEyes (@)
Titulek:
Mozna bude moudrejsi obsadit porotu lidmi, kteri nepisi prozu (povidky)... Mam na mysli dobre basniky atd...

Komentář ze dne: 14.07.2007 18:51:37     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: jak to vidím já
Soutěže se nejspíš nezúčastním. Psychologické drama bych po Axelovi chtěl na chvilku opustit, erotické fantasie si radši nechám pro sebe a článek o terorismu taky nechystám.

Úlohy porotce bych se klidně zhostil a s chutí, ale je samozřejmě na vás, jestli by jste mě tam chtěli. Jinak bych hlasoval pro WhiteShadowa a GreenEyes.

Ještě, nevím jestli to tak už nefunguje, ale navrhl bych porotcům zatajit autory povídek, které hodnotí, aby nebyli vůbec zatížení osobními pocity (protože i když se snažíme hodnotit sebeobjektivněji, tak, sáhněme si na svědomí, nikdo není dokonalý).

  
Komentář ze dne: 15.07.2007 12:12:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - GreenEyes (@)
Titulek: Re: jak to vidím já
Domnivam se, ze timto je cast problemu vyresena - pokus se toho ujme Jakub, tak to bude zajiste vecne, objektivni a zajimave.
Jeho napad s anonymitou autoru take povazuje za velmi cenny.
-)

  
Komentář ze dne: 15.07.2007 22:17:29     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Harr (Harr@atlas.cz)
Titulek: Re: jak to vidím já
Souhlasím s Tvými návrhy.

    
Komentář ze dne: 15.07.2007 22:30:08     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re: jak to vidím já
Inu, já rozumím, když se volá po anonymitě příspěvků pro porotu, ale nesouhlasím. Nejde mi jen o to, že by to byly zbytečné komplikace a práce navíc. Ale především nevidím význam, já dokážu objektivně ohodnotit dílo mého nejlepšího kamaráda a stejné nasazení jsem viděl i loni ve spolupráci s Krticí a Risikem. Teď jde o to zodpovědně nominovat další dva porotce, v kterých najdete svou záruku férového a nezaujatého hodnocení.

      
Komentář ze dne: 15.07.2007 22:40:00     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re: Re: jak to vidím já
Za důležité považuju to, že porotci o svém hodnocení nebudou navzájem vědět, karty se odkryjí zároveň. A přehled nebudou mít ani čtenáři a komentátoři soutěžních příspěvků.

      
Komentář ze dne: 16.07.2007 00:35:01     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo-Hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: jak to vidím já
Souhlasím, sám jsem chvilku se zamyslel, jak by se dalo anonymní zasílání dílek realizovat - a musel by se úplně změnit systém publikace a zasílání soutěžních povídek, a vymyslet kódování k odkrytí anonymity a tak podobně ... Co píše Stín, zní velmi rozumně.

  
Komentář ze dne: 18.07.2007 18:56:21     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: jak to vidím já
Jelikož Honzu už volit nemůžu, dávám místo něj hlas Markétě Laryšové.

  
Komentář ze dne: 20.07.2007 14:47:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Foton (@)
Titulek: Re: jak to vidím já
No tak jestli tam nechceš nic psát (na což jsem byl zvědavej), pak bych tě také nominoval do poroty. Tvůj úsudek a myšlení tam určitě sedne.

Komentář ze dne: 18.07.2007 23:01:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - markéta (@)
Titulek:
No já napsala jen GreenEyes, takže druhé jméno. Uvažovala jsem nad Harym, jenže nevím, nakolik by se mu do toho chtělo. Krtica už je zvolená, přidávám teda hlas Jakubu Raidovi.

Komentář ze dne: 19.07.2007 08:37:26     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Anit K.] - Nit Kamínková (@)
Titulek:
Tak tedy, určitě Tánička, pak jsem se rozhodovala mezi Cuthbertem a Jakubem Raidou, a nakonec můj hlas paří J. Raidovi, a vzhledem k tomu, že se teď aktivně zapojuje do dění kolem postřehu a prozaik je to taky kvalitní, myslím si, že si místo v porotě zaslouží :-).

Komentář ze dne: 22.07.2007 16:27:39     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek: Porota
Zvolenými porotci se stávají GreenEyes a Jakub Raida.
Připomínám porotcům, že hodnocení a komentáře k soutěžním povídkám mohou přidat až po termínu úzavěrky.

  
Komentář ze dne: 22.07.2007 22:04:13     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Porota
Pokusím se Vám jít vzorem a do soutěže nakonec dílo napíšu. Jen najít vhodnou inspiraci. Měl jsem takové období "na všechno se vyfláknu", ale snad je už za mnou a největší starosti v souvislosti s gramodeskou 2007 už opadly. Přichází pozitivní emaily vybraných autorů a já si při pouštění příbuzných výběru oddychl, že se jim všem líbilo. Každá soutěž potřebuje i toho nejhoršího, proto i já oživím svou tvorbou. Přeji organizátorovi pozitivní ohlasy a spravedlivé hodnocení.
Richard

Komentář ze dne: 22.07.2007 22:05:11     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Richard (@)
Titulek:
vysvětlete mi prosím pojem psychologické drama...

  
Komentář ze dne: 24.07.2007 17:24:49     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Napínavý příběh o lidském prožívání a chování, většinou v krajních situacích, abych to tak řekl nejjednodušeji.

    
Komentář ze dne: 24.07.2007 19:07:59     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re:
...s věrohodně vykreslenou psychologií hlavních postav, motivů, rozhodnutí a kde většinou žádná postava není jednoznačně špatná.

Komentář ze dne: 31.08.2007 19:11:54     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Foton (@)
Titulek:
Mám jeden dotaz, ohledně psaní toho příběhu: Může to být psychologické drama takové, kde vztah rodiče a potomka nebude hlavní náplní, ale jen tam bude významně přispívat?

  
Komentář ze dne: 31.08.2007 20:04:35     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re:
Ano.

Komentář ze dne: 03.09.2007 16:16:04     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Levektekadruza (levektekadruza@upol.info)
Titulek: kam s nim?
rad bych se zeptal, komu se maji prizpevky posilat? poslal jsem autorovi clanku a taktez na magazin&postreh.com, tak snad je to dobre

  
Komentář ze dne: 03.09.2007 16:18:55     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: kam s nim?
Ozvi se mi na ICQ 213-261-633 a vše vysvětlím.

    
Komentář ze dne: 03.09.2007 19:15:31     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re: kam s nim?
Povídky mi na email došly. Ovšem jsem člověk zaneprázdněný a vzhledem k tomu, že jsi nově registrovaný autor, doporučuju ti, aby sis povídky vložil sám. Jakub Raida ti jistě rád bude nápomocen.
Jelikož obě z povídek, které jsi sepsal jdou do jiných tématických soutěžních okruhů, nevidím problém v tom -oba příspěvky přijmout a publikovat.
P.S. - doporučuju opravit chyby, jinak zbytečně ztratíš
P.S.2 - hodně zdaru

Komentář ze dne: 16.09.2007 20:29:46     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek:
Právě píšu diplomy, pozor, nemůžu dát A la Erotica, protože to je blábol, podle mého.

Pokud chceš užít "a la + ženský rod" (pro mužský pochopitelně el), tak vyjadřuješ k, do něčeho..

použiješ španělský člen a předložku a pak strčíš americký výraz pro nauku o lidské sexualitě :).. No

jestli jde o atraktivní pojmenování, tak ve španělštině:

El erotismo, už vůbec LA ! Erotika není rodu ženského. Příště se vyjadřuj v jazyce, kterému rozumíš, vyvarujeme se tak trapasům, jako je A LA EROTICA. Taková hovadina neexistuje. Proto do diplomu píšu Erotická povídka. Prosím o opravu. Španělština je dnes jeden z nejatraktivnějších jazyků, které se u nás učí, nebudu jediný, kdo si toho všimne.

Pokud se pletu ve svých tvrzeních, tak se omlouvám.

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 20:42:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re:
Nevím, zda se pleteš, ale myslím, že ano. Výraz "à la" takto psaný je FRANCOUZSKÝ. Známé významy jsou: <à la - bez, à la - do, à la - na, à la - pod, à la - při, à la - s, à la - v, à la - za>, obvyklý přenesený význam "na způsob", prostě ve významu slova, které následuje.
Dále francouzsky: erotika - erotica, čili "à la erotica" je jinak řečeno: erotický.

    
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:22:04     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re:
bohužel, Ivo, taky špatně, pokud se chceš vyjadřovat ve Francouzštině, pak je to A LA ERÓTICA. erotica je zcela něco jiného než erótica. Já to chápal jako pokus o užití španělštiny, pokud to měla být franzouzština, opět špatně. A to dlouhé á na začátku je taky nesprávné.

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:36:09     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re:
Obávám se, že ani tato varianta není úplně správná. Jestli to bylo míněno jako podst. jméno "erotika", tak francouzsky "le érotique", jestli jako přídavné jméno, tak bez členu. Ale slovo erótica snad ve fr. vůbec neexistuje.

        
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:46:02     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
však proto jsem mluvil hned o pokus se španělštinou, ale pravda, nepoužil jsem jsem španělštinu už dva roky a rychle se zapomíná, proto jsem u Haryho troch uznejistěl, ale naštěstí mi to docvaklo. Já dělal spojení, takže jsem měl svůj komentář tak deset minut rozepsán...

          
Komentář ze dne: 16.09.2007 22:14:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo-Hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
No jo - jsem *ů* ... To "à la" jsem kopíroval správně, ale když jsem zadával česky "erotika", přehlídl jsem, že se slovník implicitně přestavil na angličtinu, a stvořil jsem kočkopsa ... Jasně jsem byl mimo, ovšem na francouzštině trvám, španělština v tomto významu nemá co dělat.

            
Komentář ze dne: 16.09.2007 22:26:30     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Ze stejného důvodu jsem reagoval, jak jsem reagoval. Ve všech takovýchto pojmech (erotika, lit. teorie atd.) se používá především francouzština.

        
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:48:54     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - V. Hasalík (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
erótica? Ríšo... prosímtě... L´érotique je správnější, to ano... A(accent grave) l´érotique... anebo érotiquement... jako eroticky... anebo en érotique... je těch vazeb víc... erótica neexistuje, tvrdím já.

          
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:53:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
erótica, říkám, že je španělské slovo, proto jsem namítal, že je to úplná hovadina, pokud to má být ke všemu francouzsky. A ve španělštině je spisovný výraz pro erotiku el erotismo. Sám jsem se do toho zamotal...

      
Komentář ze dne: 16.09.2007 21:43:30     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Pardon, byl jsem tím, že je to francouzské lehce zmaten. Erótica je španělské slovo. Erotický, jak říká Harry, bude érotique, stejně, jako moje album Platonique. A u přídavného jména žádné členy nejsou. Tedy erotická povídka by franzouzský byla el conte érotique. Ale já jsem jazykový patlal, od každého trošku (kvůli spojením krátkovlnným po Evropě), takže kdyžtak se zeptám dědy, umí plynule francouzsky.

Tak než jsem to dopsal, udělal jsem spojení s Francií, takže: Conte érotique, bez členu, pokud chce někdo být in... Myslím si, že člen přichází na řadu, až se bavíme o konkrétní povídce (pokud je tomu ve fr. stejně jako ve španělštině, ale asi jo.)

        
Komentář ze dne: 17.09.2007 16:22:05     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - V. Hasalík (vojtiiik@gmail.com)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
člen "el" je blbost... ve francouzštině - neurčité: un, une a určité jsou la, le, les. Takže nevim, myslim si, že tady by se hodilo Une conte érotique, nebo, pokud se tedy bavíme o konkr. povídce tak pak La conte érotique. :)

          
Komentář ze dne: 17.09.2007 16:53:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re:
Není el právě španělské? Pamatuji si na Mexický film El Mariachi....

  
Komentář ze dne: 16.09.2007 20:53:39     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Samozřejmě je výraz francouzský.

Komentář ze dne: 16.09.2007 22:28:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - White (@)
Titulek:
Nemluvil jsem cizím jazykem. Zavedl jsem novotvar - zjevný, atraktivní a zvučný.
Což sebou ovšem přináší dilema, které jsi Ríšo úspěšně vyřešil - na diplomy je samozřejmě vhodnější napsat Erotická povídka.
Ale jak tady zaznělo hned několik výrazů, přiznám hned jsem se zamiloval do - L´érotique .
Krásné slovo. Musím se ho naučit poctivě vyslovovat. Abych, když se mě někdo v Marseille zeptá - A jak vlastně trávíte volný čas? Co vás inspiruje? Zajímá vás něco obzvláště?
L´érotique ..



 .: Služby & akce PT




 

 

(c) Postřeh team 2001 - 2009        postaveno na českém opensource redakčním systému phpRS

 

şehirler arası nakliyat şehirler arasi nakliyat ücretleri

fotografie

|

grafika

|

hudba

|

literatura

|

umění

|

galerie

|

poezie

|

gramodeska

|

ars polyri

|

věda

|

elektro

|

technika

|

radio

|

bastlení

|

konstrukce

|

schémata

optimalizace PageRank.cz