.: Rubriky
plus 1) Poezie a próza
plus 2) Hudba
plus 3) Galerie
mínus 4) Film
mínus 5) Divadlo
plus 6) Věda a technika
plus 7) Mozaika (ostatní)
plus 8) Projekty POSTŘEHU

 .: Chci...

 .: Free MP3 album!
Vinylová budoucnost 2008 Vinylová budoucnost 2007

 .: Články podle data
<<  Červenec  >>
PoÚtStČtSoNe
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31     

 .: Online
Stránku si právě čte 50 lidí.
 .: Informace
magazín Postřeh
ISSN 1803-5639
Národní knihovna ČR:
001686222
TOP 15, Fotogalerie

 .: Login

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace nového čtenáře

Jak bezpečně stahovat data z Internetu

Paulie - Software - 16. 12. 2005 - 51507 přečtení

28480275.thl.jpgV tomto článku se dozvíte jak zdarma stahovat jakékoliv nejnovější hry, filmy, hudbu i ostatní data. Článek je určen i pro naprosto běžného uživatele.




Co k tomu potřebujete?
Docela dobrá otázka. Tak především připojení k internetu, nejlépe neomezené, abyste mohli stahovat větší soubory třeba i přes noc. Jako hraniční rychlost bych viděl 128 kbps, pod touto hranicí už snad nemá cenu ani nic stahovat. Naprosto v pohodě vám bude stačit rychlost 256 kbps a více. Svou rychlost připojení můžete zjistit na adrese dsl.cz, dále ke stahování budete potřebovat program Azureus (viz níže) a to by bylo asi pro začátek všechno.

Azureus - program, který všechno řídí
Ano - Azureus je skutečně hlavní program, pomocí kterého lze z internetu stahovat obrovské objemy dat. Je to freeware, zdarma je ke stažení zde. Instalační program má velikost 6,6 MB, takže s 256 kbps a více je hračka ho rychle stáhnout. Instalace je jednoduchá jako u většiny programů, stačí stále klikat na tlačítko „Next“ (popř. „Další") a program se prakticky nainstaluje sám.

Pokud se vám povedlo program úspěšně nainstalovat, můžete si ho jenom pro představu spustit. Měl by být kompletně v českém prostředí, takže uživatelsky velmi přívětivý. Program nyní zavřete, protože je zatím k ničemu a posuneme se k dalšímu kroku, tzn. k výběru správného Torrentu.

Torrenty
Torrent je malý soubor, který v sobě obsahuje všechny potřebné informace pro vzájemné stahování dat v síti peer-to-peer (rovný s rovným). Vždy musí existovat jeden původce souboru, jenž ho do sítě vloží a dá ho k dispozici ostatním. Další člověk si od něj začne soubor stahovat a zároveň stažená data posílá někomu jinému.

Torrenty mívají velikost obvykle 10-40 kB a můžete si je stáhnout hned na několika adresách, moje oblíbená a spolehlivá je TorrentSpy.com. V horní části stránky je okno, do kterého zadáte hledaný výraz (např. „Linkin Park“, „Need for Speed“ atd.) a kliknete na „Search“. Objeví se seznam položek, řazený podle zdraví Torrentu. Je lepší stahovat Torrenty se zeleným zdravím, ty jsou většinou v pořádku. Když kliknete myší na libovolnou položku seznamu, otevře se další stránka s detailními informacemi o Torrentu. Mezi nejdůležitější patří formát souboru. Hudba je k dostání ve formátu mp3, video většinou v avi, mpeg, wmv atd. Hry potom bývají uloženy v komprimovaném formátu rar nebo jako image soubory (mdf, mds, iso). Pokud se rozhodnete si vybranou položku stáhnout, někde na právě otevřené stránce s detaily je odkaz s názvem „Download Torrent“. Na ten klikněte myší a otevře se okno pro stahování. Torrent si můžete uložit např. do dokumentů, do nově vytvořené složky Torrenty nebo kamkoliv jinam. Když systém ohlásí „Stahování dokončeno“, tak jste úspěšně splnili další krok!

Závěrečný krok
Na závěr stačí jenom otevřít právě stažený soubor. Pro tuto činnost se automaticky zvolí program Azureus a také automaticky začne i stahování (nejprve se ale program zeptá kam chcete konečný soubor, např. nfs.iso, uložit).

Azureus.jpg

Dvojklikem na Torrent může získat podrobnější informace, pro náš účel je to ale zbytečné. Důležitější je, že stahování lze kdykoliv přerušit tlačítkem „Stop“ z panelu nástrojů a později opět spustit.  Vlevo od názvu Torrentu vždy svítí barevný obličej (nejlépe zelený), vše se ale v pořádku stáhne i při žlutém. Může se stát, že se požadovaný soubor bude stahovat výrazně menší rychlostí, než je kapacita vaší linky. Je to způsobeno tím, kolik lidí právě data poskytuje a kolik jich naopak data stahuje. Díky kódování jsou stažená data velmi spolehlivá, nikdy se mi nestalo, že bych stáhnul něco, co by později nefungovalo.

Co říci závěrem?
Doporučuji stahovat data přes noc, zvláště pokud chcete mít rychle a jednoduše nějakou hru nebo film apod. Při rychlejší lince lze stáhnout třeba i 2 GB za noc a to se opravdu vyplatí!

S přáním úspěchů při hledání a stahování vytoužených dat
Paulie



Pro ohodnocení článku musíte být registrovaným čtenářem  [Akt. známka: 2,63 / Počet hlasů: 19]

 
Informační e-mail Upozornit emailem     Vytisknout článek Vytisknout článek

Výpis komentářů:
Komentář ze dne: 21.01.2006 08:51:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Pedro01 (pedro01@atlas.cz)
Titulek: Jseš out......
Posledních 14 dnů jsem věnoval torentům a musím konstatovat, že tato otázka je dneska naprosto nerelevantní. Slušné torenty nejsou nebo nefungují, a češi si jako obvykle udělali z věci zadarmo velikej kšeft. (Za české torenty musíte zaplatit.)

  
Komentář ze dne: 22.01.2006 12:49:48     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Jseš out......
Já si dovolím nesouhlasit a podotknou, že slušné torrenty jsou a většinou fungují (otázka je co si pod pojmem "slušný torrent" představíme...). Samozřejmě nemůžeme zadarmo očekávat dabované české filmy, ale nejnovější hry a hudbu není problém stáhnout bezpečně a ve výborné kvalitě. Paulie

Komentář ze dne: 21.01.2006 12:43:50     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Richard Vacula (@)
Titulek:
No - já bych se na torrenty vykašlal - od čeho je přeci DC++?

  
Komentář ze dne: 22.01.2006 12:46:34     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Tak pokud dobře vím, tak u DC++ musíš poskytnout nějaké místo na vlastním disku a to se mi zrovna moc nechce :)

    
Komentář ze dne: 22.01.2006 12:54:18     Reagovat    Nový komentář
Autor: [postreh] - Richard Vacula (postreh@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
Jo, to je pravda - ale když máš zákeřný firewall, jako já, tak můžeš stahovat a od tebe nikdo nic nenasocá...

      
Komentář ze dne: 22.01.2006 18:17:15     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Tak to ale potom není v souladu se zásadami sítě peer to peer a měl by ses stydět! :) V síti BitTorrent jde taky nastavit počet uploadů na 0 a taky pak od tebe nikdo nic "nenasocá".

        
Komentář ze dne: 20.07.2006 21:38:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - kachen (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
ja sem se jen ptal abych nemel pruser u ridiču :D

Komentář ze dne: 13.02.2006 20:52:42     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek:
Zdravím všechny čtenáře tohoto článku (a vidím, že jich bylo opravdu dost :) Zajímaly by mě vaše názory na stahování souborů v síti BitTorrent a taky to, jestli je můj návod na stahování spolehlivý nebo tam něco chybí. Jsem si vědom některých nedostatků a pokud by se na mě někdo obrátil s nějakým dotazem rád(i) odpovím(e)... Paulie

  
Komentář ze dne: 19.07.2006 21:01:55     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - kachen (@)
Titulek: Re:
hele je to fakt zadarmo nebo ne

    
Komentář ze dne: 20.07.2006 14:06:47     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Re:
Čau, je to fakt zadarmo, ale není to úplně legální. Ale co taky dneska je, že? :)

Komentář ze dne: 13.02.2006 20:52:50     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek:
Zdravím všechny čtenáře tohoto článku (a vidím, že jich bylo opravdu dost :) Zajímaly by mě vaše názory na stahování souborů v síti BitTorrent a taky to, jestli je můj návod na stahování spolehlivý nebo tam něco chybí. Jsem si vědom některých nedostatků a pokud by se na mě někdo obrátil s nějakým dotazem rád(i) odpovím(e)... Paulie

Komentář ze dne: 15.03.2006 15:52:06     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - petrscz (petrscz@seznam.cz)
Titulek: Dobrá práce
Paulie:Ten tvůj článek se mi velice Good.Zkoušel jsem už programů na stahování dat ze sítě např:DC++ nevýhoda před.ukončení anavázání kdoví kdy.Teď používám US Downloader ale zase ty limity.Tak jsem skusil Azureus ale mám problém se zdravím je žuté píše mi to že mám problém s NAT nevíš o co jde??? Dík

  
Komentář ze dne: 15.03.2006 23:01:47     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Dobrá práce
Dík za pochvalu. Problém, který popisuješ sem měl donedávna taky (jak můžeš vidět třeba na tom obrázku). Pokud ho chceš vyřešit, měl by si říct svému providerovi internetu, ať ti povolí port forwarding (zkus se ho na to zeptat), ať ti přidělí nějaké číslo portu, které potom zadáš místo toho implicitně nastaveného 6881 (myslím?!). Může ti přidělit taky veřejnou IP adresu. Menší problém je, jestli na to bude ochoten v zájmu bezpečnosti sítě přistoupit. Můj provider je zároveň můj známý, takže mi to povolil, otázka jak to bude u tebe... Ahoj Paulie

    
Komentář ze dne: 12.09.2006 21:35:45     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - sir (@)
Titulek: Re: Re: Dobrá práce
Ahoj,
mám stejný problém. Předpokládám, pakliže mám internet přes UPC, tak není šance se s nimi domluvit na přidělení portu.
Je teda nějaká jiná možnost?
I tak mi teda bude stahování fungovat nebo ne?
Díky za odpověď

      
Komentář ze dne: 18.09.2006 17:35:35     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: Re: Dobrá práce
Čau, jo bude ti to fungovat. Pojede to sice menší rychlostí, ale i tak se dá stahovat. Když se podíváš na obrázek, mám tam taky žlutý obličej, tzn. že v době kdy jsem to psal jsem ještě veřejnou ip a port neměl. Paulie

Komentář ze dne: 12.06.2006 19:29:07     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Mirek (vesmir.x@seznam.cz)
Titulek: co s tím... ?
Co je t výchozí Bit torrent a k čemu je potřeba... ? dík

Komentář ze dne: 12.06.2006 20:34:39     Reagovat    Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Já používám LimeWire a Morpheus..Nemůžu si stěžovat.

Komentář ze dne: 07.07.2006 17:28:23     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Johny (Basketballplayer@seznam.cz)
Titulek: For Paulie
Čau Paulie, napsal si fatkt dobrý článek, je přehledný a přesný. Potřeboval bych od tebe poradit. Nemam internet moc dlouho, takže jsem uplnej začátečník. Nemol bys mi prosím podat víc informací o torrentspy.com? Myslím tím: je to legální tímto způsobem stahovat data, musím se regisrovat na jejich stránce (jaké jsou výhody/nevýhody), je to zdarma, jaká jsou pravidla stahování? Moji přatelé používají BitComet pro stahovaní. Jaký je tvůj názor na BitComet? Díky moc.

  
Komentář ze dne: 18.07.2006 18:31:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - killer (hans.007@sezanm.cz)
Titulek: Re: For Paulie
legální to neni - nedávno zabavily servery thepiratebay, ale celkem nic nezmohli
je mnohem víc stránek než torrentspy, tak třeba: thepiratebay.org
www.mininova.org
www.btjunkie.o rg
http://isohunt.com/
http://www.torrentreactor .net/ a další
registraci nikde nepotřebuješ
je to zadara až na vyjímky - uvidíš u torretu zámek
pravidla - měj bys poskytnout to co jsi stáhnul i ostatním - tj nechat zapnutý klien
a nakonec na klientech(bitcomet, azureus, utorrent,...) nezáleží

    
Komentář ze dne: 20.07.2006 13:55:25     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: For Paulie
4Johny: všechno co napsal killer je vesměs pravda. K těm pravidlům: je lepší mít poměr sdílení >1.0, tzn. že více dat odešleš než příjmeš, podle mě to ale u některých Torrentů není potřeba (např. u hudby, kde je poskytovatelů opravdu hodně). --> např. stáhneš 50 MB v mp3 a odešleš jenom 5 MB a nikomu to vadit nebude. U větších objemů dat (hry, filmy) je ale lepší mít poměr sdílení +- 1.0 <br>Paulie

Komentář ze dne: 18.08.2006 11:38:55     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - flippy6 (@)
Titulek:
paulie prosím pomoz!Jsem začátečník.Když jsem nainstaloval ten azureus tak se mi tam napsalo:"No Java JVM could be fround on your system.Please download a JRE from http://java.com/get java".Co mám dělat?A má vůbec cenu stahovat Když mám Rychlost připojení k internetu: 58,08 kbit/s a Rychlost stahování dat: 7,3 kByte/s .Ale nevím proč když mám od telecomu internet expres impuls a ten má snad jinou rychlost,že jo?Prosím poraďte mi se vším na co jsem se ptal.Předem dík

  
Komentář ze dne: 19.08.2006 14:01:02     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Ahoj! Program Azureus vyžaduje, aby si na svém počítači měl nainstalovanou Javu. Řešení problému je jednoduché: stačí najet na stránky www.java.com a tam se nabízí možnost "Java Software Download". Pokud trochu umíš anglicky tak to určitě lehce zvládneš, kdyby ne tak napiš na ICQ 306-416-090 (pokud budu online). Tvoje rychlost připojení k internetu odpovídá pevné lince 56 kbps, na stahování přes Azureus to sice moc vhodné není, ale použít se to dá. Tobě bych spíš doporučil program BearShare (www.stahuj.cz; nebo ho stáhni právě přes Azureus), který umožňuje např. hudbu stahovat po jednotlivých skladbách a stahování je obecně trochu lépe vyřešené než u Torrentů. Pokud bys chtěl stahovat nějaké větší objemy dat (např. hry, filmy), tak ti doporučuju pořídit si nějaký vysokorychlostní internet, určitě min. 512 kbps (cena +- 300 - 500 Kč měsíčně), nejlépe od nějakého soukromého malého provozovatele. To by bylo k tvým otázkám snad všechno, kdyby si měl ještě nějaký dotaz klidně piš! Paulie

    
Komentář ze dne: 26.08.2006 16:31:31     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Slim (@)
Titulek: Re: Re:
Taky začínám.Mám celkem rychlé WiFi/3mega/a stahuji klasickým BitTorrentem.Ale rychlost je šíleně pomalá.Tak 8-10Kb/s.Asi to nejde v tomto programu zrychlit/ven posílám dvakrát i třikrát rychleji/.Čím to je?Teď stahuji 9,7 giga a už to stahuji/samozřejmě nemám pořád zapleý počítač 8dní a ještě nejsem v půlce.Stahuji jen když jsem na počítači,kdyby to mělo jet např po nocích tak dám za proud víc než to stojí v obchodě.

      
Komentář ze dne: 29.08.2006 17:35:52     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Čau, o tomhle problému už jsem někde asi psal. Jestli máš program Azureus tak se zkus podívat jakou barvu obličeje máš u toho konkrétního Torrentu. Pokud je zelená, je divné, že to jede takhle pomalu. U sítě BitTorrent ale vždy záleží na počtu lidí, kteří si data mezi sebou navzájem vyměňují atd. Pokud je počet lidí nízký, tak s tím nejde většinou nic dělat. Můžu ti ještě doporučit program BearShare, přes ten se dá stahovat trochu rychleji, ale je vhodný spíš na hudbu a menší soubory. ICQ 306416090 To je vše P.aUlie

Komentář ze dne: 27.08.2006 16:21:29     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Eva (Evik209@seznam.cz)
Titulek:
Chtela jsem se zeptat,stahla jsem si hudbu presne,jak si to napsal,stahla jsem si vsechno potrebne,ale nevim jak hudbu spustit.Nejde to.Dik za odpoved.

  
Komentář ze dne: 29.08.2006 17:40:22     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Nejdřív se podívej, v jakém typu souboru si hudbu stáhla, tzn. podívej se na příponu souboru (bude pravděpodobně *.mp3). Pro otevření tohoto typu souboru lze použít prakticky jakýkoliv program pro přehrávání hudby, např. Winamp, Windows Media Player atd. Možná je zde problém s kodeky nebo s licencemi, v tomto případě ----> icq 306416090 Pa.Ulie

    
Komentář ze dne: 14.01.2007 21:39:38     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Radek (@)
Titulek: Re: Re:
Čau. Mam problém, stáhnul jsem si film a on se nechce spustit pořád chce licenci. co mám dělat. Dík Radek

Komentář ze dne: 10.09.2006 00:00:06     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tom (tom229@seznam.cz)
Titulek: co s tim?
Cauky Paulie.
mam prossbu,stahnul jsem si prez torrent film,ale je ve formatu mdf a nemuzu najit progra ve kterym ho prehraju. Se stahovanim teprve zacinam tak nevim co s tim.Predem diky za radu. Tom

  
Komentář ze dne: 10.09.2006 00:51:29     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: co s tim?
Čau. Už sem to tady taky asi někde psal, soubor ve formátu *-mdf je image soubor CD nebo DVD, který lze otevřít v programu Alcohol 120% nebo Daemon Tools atd. (viz. www.stahuj.cz; tam si můžeš stáhnout omezené verze). V programu Alcohol se image chová jako běžné virtuální CD/DVD. Pobrobnosti příp. na ICQ. Paulie

Komentář ze dne: 04.10.2006 12:34:31     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tommy (@)
Titulek: HHEELLPP!!
Čus Paulie,

Jsem totalni zacatecnik ve stahovani mam internet od
T-mobilu 38,4Kb/s. Kdyz stahuju torrenty pres bitlord nebo bittorrent tak to vubec nefachci. Proste je to furt na 0,0%. Stahuju to uz asi 4 hodiny a zadna zmena. Pomoz prosíííííííííím. Dekuju

  
Komentář ze dne: 04.10.2006 15:14:07     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: HHEELLPP!!
Čau, důvodů proč to nejede může být víc. Např. máš tento program zablokovaný firewallem, nebo u Torrentu, který stahuješ je velmi malý počet poskytovatelů a downloaderů (např. pouze 1), nebo nikdo z nich není online. Zkus jiný Torrent a pokud ti ani ten nepojede tak máš chybu zřejmě někde v nastavení daného programu (např. port) nebo opravdu nějaký zákeřný firewall nebo antivir. Čau Paulie

    
Komentář ze dne: 05.10.2006 07:24:57     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tommy (@)
Titulek: HHEELLPP!!
Ale jak mam pripojit ty poskytovatele?? Help pls!

Komentář ze dne: 04.10.2006 22:40:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - (Nexxxt@seznam.cz)
Titulek: ne celý
Stahoval sem hru a stáhlo mi to jen 92.5 procenta a ted už mi to nechce za žádnou ceny stáhnout zbytek............................................ .............Poradte prosííííííííííííííímmmmm"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dole je to zelený je poměr žlutej.......

  
Komentář ze dne: 05.10.2006 18:26:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: ne celý
Ano, to se někdy může stát, už sem to taky zažil. V případě, že se to na této hodnotě zastavilo všem downloaderům, je to Torrent špatný a dál už to nepojede. V případě, že ne, tak se jedná o nějaký chvilkový výpadek nebo něco v tomto smyslu. Paulie

    
Komentář ze dne: 09.10.2006 12:10:02     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - jeff (@)
Titulek: Re: Re: ne celý
nechcem si nejako zastavat dc++ ale ked pises ze sa ti to zastavilo na 92% asi by ma trafil slak ( u velkych suborou nad 4giga ) u dc++ mas istotu ze sa ti to stiahne a este mozes komunikovat a spytat sa ci ti niekto neuvolni slot a ci to vobe ide (moj subjektívny nazor) ale ak mas dobre skusenosti z torentami tak potom je totiez jedno z rieseni ako stahovat

Komentář ze dne: 24.10.2006 19:47:26     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tomysell (tomysell@centrum.cz)
Titulek:
Ahoj, jaky mas nazor na zrychleni pomoci acceleratoru?
Nevis, proc mi nejde rapget nebo us dowloader?
Odepis, prosim, co nejrichleji. Diky predem. TOMYSELL

  
Komentář ze dne: 25.10.2006 17:21:35     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Čau, s akcelerátorem jsem se moc nesetkal, a radši si ani nechci domýšlet jak takové "akcelerátory" fungují. Rapget ani us downloader neznám, a i kdyby jo, tak přece nemůžu vědět proč ti to "nejede"? Obecně programy na PC nejdou z důvodu špatné kompatibility se systémem nebo když pro instalaci nebo spuštění nemáš práva nebo máš nějaký brutal firewall. Ale moc časté to není aby něco "nešlo". Paulie

    
Komentář ze dne: 13.12.2006 21:55:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Delltar (Delltar@gmail.com)
Titulek: Re: Re:
akcelerátor funguje jednoduše, u bittorrent klientů ti prostě přidělí více zdrojů, simuluje více spojení najednou atd. Tj, místo z 20ti zdrojů budeš sosat z 60ti zdrojů, a místo abys měl s každým udrojem jedno spojení, tak budeš mít s každým 10. Funguje to vpodstatě jako DownloadAcceleratorPlus který se však používá ke stahování z web-stránek.

Komentář ze dne: 14.11.2006 23:25:23     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - JAG21 (@)
Titulek: NAP
Nevím si rady s NAP co stím !!!SOS!!!

Komentář ze dne: 23.11.2006 22:16:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Johnaxis] - Johnaxis (@)
Titulek: torrent
Chtěl bych se zeptat jestli je stahování torrentů bezpečné a jestli se dá poznat který z torrentů je bezpečný a který ne?

  
Komentář ze dne: 25.11.2006 18:43:33     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re: torrent
Stahování torentů by mělo být stejně bezpečné (nebo nebezpečné) jako stahování jakýchkoliv dat z internetu. Pokud máš nějaký firewall a dobrý antivir, tak ti žádné nebezpečí asi nehrozí. Lepší je ale pro jistotu stáhnutá data zkontrolovat antivirem a dělat pravidelné kontroly všech disků. Paulie

Komentář ze dne: 17.01.2007 13:25:52     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tomik (TomikCR@seznam.cz)
Titulek: Takový malý detail
Čau Paulie, tak používám tebou doporučený Azureus a je to fakt ok i když jsem začátečník a trochu tom plavu.Rád bych věděl o tomto programu víc.Existuje nějakej detailnější popis?Některé pojmy stale nechápu(tracker,nat,poměr atd.),mohl bys sem hodit nějakej detailnější rozbor a popis tohoto programu.Dík

Komentář ze dne: 12.03.2007 22:22:07     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - dzordzo (jirik.cervenka@seznam.cz)
Titulek:
Cau slysel jsme ze kdyz si nastavis odesilani(Upload)na nižši např:8kb/s tak ze ti pak pojede rychlejsi stahovani je to pravda?nebo se to vubec nemusi nastavovat?diky moc za odpověd.

  
Komentář ze dne: 15.03.2007 18:50:03     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Čau, zkoušel jsem to několikrát a řekl bych že rychlost uploadu nemá na rychlost downloadu žádný vliv. Linka download a upload rozlišuje, takže to že by ti nízké odesílání ušetřilo několik kB/s pro stahování se mi zdá nepravděpodobné. Já mám upload limit nastavený myslím na nějakých 40 kB/s. Ale to je čistě subjektivní věc. Paulie

Komentář ze dne: 12.03.2007 23:14:12     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný -
Titulek:
Nazdarek chci se zeptat kdyz budu stahovat zaroven pres azures napr dva filmy pojede to stejne rychle kdyz bych stahoval jenom jeden.Nebo kdyz stahuju po jednom jede to rychleji?diky

  
Komentář ze dne: 15.03.2007 18:55:29     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
Čau, samozřejmě můžeš stahovat přes více torrentů najednou. Pokud stahuješ 2 torrenty, chovají se k sobě nezávisle, tz. že každý "jede" naplno. Pokud by to byly dobré torrenty a ty si měl nějakou slabší linku pak se ti stahování omezí (logicky) na horní kapacitu tvojí linky. Tz. že součet downloadu z obou torrentů bude odpovídat kapacitě downloadu tvojí linky. Paulie

Komentář ze dne: 19.03.2007 18:11:55     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Moss (@)
Titulek:
Ahoj, mám takovej docela podstatný problem a potreboval bych radu. Používám Azureus, stahování funguje, ale problém je ten, že mi v nepravidelných intervalech padá rychlost stahování na nulu, za chvíli zase třeba vystoupá na maximum, ale za chvíli je zas na nule - a to se pořád opakuje. Nemáš tušení, čím by to mohlo být? díky moc za odpověď

  
Komentář ze dne: 19.03.2007 21:15:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
No tak buď to může být spojeno s krátkodobými výpadky tvého připojení k internetu nebo tím, že např. nemáš veřejnou ip adresu a stahuješ od velmi málo zdrojů. V takovém případě pokud daný zdroj stahování přeruší, logicky ti spadne download na nízkou hodnotu. Zkus se podívat do záložek "Zdroje" nebo "Swarm", tam přesně zjistíš od kterého zdroje jakou rychlostí stahuješ. Pokud se to děje pravidelně (tzn. u rozdílných torrentů) pak je problém na tvojí straně ---> řešit s providerem. Čau. Paulie

Komentář ze dne: 16.07.2007 11:31:52     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - johny (johny009@seznam.cz)
Titulek:
Já mam program &micro;Torrent a je podle me absolutne nejlepsi, pac jsem zjistil, jak u nej zvysit rychlost downloadu: postupne jsem nastavoval stale mensi limit uploadu a kdyz sem skoncil u 1kb/s tak mi download sel asi 10x rychlejc

  
Komentář ze dne: 20.07.2007 12:10:16     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (@)
Titulek: Re:
To co píšeš je pěkná blbost, nezáleží na programu, ale na kvalitě Torrentu a na připojení k internetu. Download nemá s uploadem co dělat!! Linka je rozlišuje! A snad mi nechceš říct, že když stahuju např. 400 KB/s a nastavím upload na 0 tak mi to pojede rychleji?! Paulie

Komentář ze dne: 14.11.2007 22:59:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - adison42 (@)
Titulek:
Pauli,
velmi ti dekuji za informace o torrentech a nasledne trpelive reakce na dotazy ctenaru. Nestudoval sem tve icq co se tyce vyplnenech osobnich udaju, nicmene preji ti abysis uzival internetove anonymity co nejdele. nastesti netusim jakymi prostredky a znalostmi disponuji represivni ´´antipirati´´, nicmene pokud sou alespon stejen chytri jako ty, daval bych si co se tyka zverejnovani osobnich udaju, mailu, a iseekjucek vetsi pozor, zvlast pri pouzivani velmi Googlovskych formulaci tykajicich se ilegalniho stahovani... jinak bych na tenhle blog nenarazil.... hodne stesti

  
Komentář ze dne: 15.11.2007 12:10:43     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Paulie] - Pavel (pavel.rakus@seznam.cz)
Titulek: Re:
Díky že máš zájem o mou osobu a mou bezpečnost, na ICQ jsou dostupné všechny moje údaje včetně adresy atd., já se za to nestydím a navíc neprovozuju žádnou nelegální činnost, takže riziko postihu je minimální. To že tady píšu rady jak stahovat přes ne zcela legální Torrenty je sice možná pro někoho neetické, ale co já s tím?! Nelegální je data odesílat, tz. torrenty vytvářet a sdílet. V současné době už data přes torrenty moc nestahuju, max. někdy nějaký starší kvalitní film. Záleží na každém, jestli si hru za nekřesťanské peníze koupí nebo jestli si ji raději zadarmo (ale s rizikem) stáhne. Kdyby byly ceny úměrné platům v ČR a ne platům v západních zemích, nestála by obyčejná hra 1500 Kč. To jsou přece šílené peníze za týden zábavy! A zkus mi tvrdit že ne! S pozdravem Paulie

Komentář ze dne: 28.11.2011 17:03:42     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Maya (@)
Titulek: jistota je jistota
Skvělý článek. Ale nemusím se bát, že mě za stahování zavřou? Piráctví je přece ještě pořád zločin. :-D Já teď tedy nemluvím o hudbě apod., ale například o windows office a jiných programech. Můžu tomu kdyžtak něak zabránit?

  
Komentář ze dne: 28.11.2011 19:17:28     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Hill (@)
Titulek: Re: jistota je jistota
Samozřejmě, na nelegální Office ti můžou přijít dřív u Microsoftů například při kontrole legální instalace během aktualizací. A nejen při nich. Že už s tím někteří mají zkušenosti, se můžeš dočíst na nejrůznějších fórech. Nemusí to řešit policajti, stačí, že ti to počká a nabourá systém, až se ti to bude nejméně hodit, a bude se instalovat znovu. Vyzkoušené to nemám, přece jen používám legální verzi MS-Office, na druhém počítadle mám ale OpenOffice.

Máš tedy možnost si stáhnout kompletní instalaci OpenOffice. Plná verze pro domácí použití včetně aktualizací je zdarma, stačí registrace na www.openoffice.org . Tváří se úplně stejně, umí nejspíš vše, co MS-Ofice (neověřeno, za dva roky jsem těch funkcí nepotřeboval ani polovinu), podporují češtinu i automaticé korekce pravopisu, na disku zaberou výrazně méně, umí import souborů z MS-Office a export do nich. To je jediná nevýhoda, pokud budeš chtít vytvořený soubor posílat, musíš kliknout na Export.
Zato se nemusíš bát Microsoftu ani policajtů.
A mailový klient také nemusí být od malých měkkých: takový Mozilla Thunderbird umí totéž, co Outlook...

Komentář ze dne: 22.12.2012 17:15:20     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jane (@)
Titulek:
Ahoj,stahuju poprvé,ale bojím se abych neudělala něco špatně.Chtěla bych bratrancovi stáhnout kobru 11 k vánocům.Poradíš mi?Jane



 .: Služby & akce PT




 

 

(c) Postřeh team 2001 - 2009        postaveno na českém opensource redakčním systému phpRS

 

şehirler arası nakliyat şehirler arasi nakliyat ücretleri

fotografie

|

grafika

|

hudba

|

literatura

|

umění

|

galerie

|

poezie

|

gramodeska

|

ars polyri

|

věda

|

elektro

|

technika

|

radio

|

bastlení

|

konstrukce

|

schémata

optimalizace PageRank.cz