<<
Duben
>>
|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| 1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| | | |
|
Stránku si právě čtou 3 lidé.
|
|
Volby 2006 - volit či nevolit, koho volit ?
Bell - Názory - 27. 05. 2006 - 3917 přečtení
KSČSSD? Blížící se volby - to je důvod uveřejnění mého názoru...Čtyři roky uběhly jako voda a zase jsou tu volby. Tentokrát jsou to volby dramatické a řekla bych, že jedny z těch nejdůležitějších. Proč ? Za pár posledních měsíců mám ČSSD v čele s Paroubkem předvedla, že návrat komunistů k moci není až tak nereálný blábol opozičních stran. Jsou schopni za pomoci ČSSD prosadit jakýkoliv zákon, který navrhnou. ČSSD ví, že bez jejich pomoci KSČM je bezzubá a stává se tím jejich rukojmím. Mohou si tisíckrát odhlasovávat na svých sjezdech, že s nimi spolupracovat nebudou. Budou a musí, protože bez nich neprojde žádný jimi navrhovaný zákon, nepřehlasují žádné prezidentské veto. Takže dle mého soudu každý kdo bude volit ČSSD bude volit zároveň KSČM.  Je ostudou tohoto národa, že jako jediná země v Evropě máme pořád ve sněmovně Komunistickou stranu. Je absurdní, že v parlamentě zasedá strana, která je ze zákona organizací zločineckou a zavrženíhodnou, postavenou na roveň straně nacistické. Pro mě je nepřijatelné, aby předseda jakékoliv strany prohlásil, že bude vládnout třeba s Marťany, ale své zákony prosadí. Za osm let předvedla ČSSD jak to s tímhle národem myslí. Jestliže tvrdí, že ekonomika země roste, pak je to ne díky ČSSD, ale jí navzdory. Korupční ČSSD skandály již dávno předčily skandály OF a ODS. Politická scéna ze zvrhla v kolbiště plné arogance a všem už snad je jasné, že chybí jen málo a vrátí se nám ideály marx-leninistického učení se všemi důsledky. Tohle vše jsou důvody (bylo by jich mnohem víc) proč já a doufám, že žádný soudný člověk tuhle stranu volit nebude. Já opravdu nechci aby „buldozer“ Paroubek, arogantní MUDr. Ráth, exhibicionista se slovníkem hokynáře Jandák a jiní tuhle zemí nadál zadlužovali, aby si z nás občanů udělali dojné krávy na uspokojení svých mocenských choutek. Budu volit, není to mojí povinností, ale je to mým právem. Budu volit pravici a to pravici silnou, která dostane-li dostatečný počet hlasů a tím i mandátů ve sněmovně a nebude muset vyjednávat s Grebeníčky a poklonkovat Filipovi, téhle partě, která sedí protiprávně v parlamentu. Tudíž budu volit ODS. Já nevím co splní ze svých slibů, ale vím, že se bude zatraceně snažit, aby mohla splnit co nejvíce. Ne proto, že by nás občany tak milovala, ale proto, že se bude chtít udržet u moci i další volební období. Budu je volit i proto, že jejich volební program je rozumný a může v téhle zemi pomoci lidem, které ČSSD opět likviduje. To je středním a malým živnostníkům. Věřím, že zabrání znárodňování nemocnic a vrátí mi právo si svoji nemocnici a lékaře vybrat sama, protože jsem svéprávný občan ve svobodné zemi. Také věřím, že nebudu muset do poloviny června pracovat na stát aniž bych věděla co s mými penězi udělá. Co se týká strany „Zelených“ – je to alternativa pro mladé ekologicky smýšlející lidi. Je to alternativa pro ty, kteří už nevěří žádným politiků. Je-li dobrá či nikoliv, to ukáže čas. Osobně věřím, že by mohla přinést do sněmovny, toho zatuchlého kotle, závan čerstvého vzduchu a nové myšlenky. Myslet si, že změní nesmyslné tempo schvalování jednoho špatného a nedokonalého zákona a jejich následných novelizací, to už by bylo až příliš krásné. Nevolit – je to opět svobodné právo každého se na volby vykašlat s tím, že se stejně nic nezmění, že politika je svinstvo, že jim jde jen o koryta a pocit moci. Jistě může se nám to tak nějak jevit, ale tím že volit nepůjdeme pomůžeme tenhle stav nejen zakonzervovat, ale i zhoršit. Je zajímavé, že právě tito lidé pak dští oheň a síru na dění ve státě ač neudělali ani to nejmenší – vhodit do urny svůj hlas. Takže ukončím svoji volební agitku – volte koho chcete, ale volte. Volíte nejen budoucnost svoji, ale i svých dětí. A že situace už přestává být vážná a začíná být tragická to bylo vidět v parlamentu v posledních měsících. Můžete tomu zabránit, chcete-li. Já osobně bych preferovala přímou demokracii švýcarského typu – ale bohužel, tak jdu volit, nerada ale jdu. Koho a proč jsem popsala výše, nemusíte se mnou souhlasit, je to můj osobní názor.
Pro ohodnocení článku musíte být registrovaným čtenářem
[Akt. známka: 1,00 / Počet hlasů: 2]
Upozornit emailem Vytisknout článek
Komentáře na Facebooku:
Komentáře na Postřehu:
Komentář ze dne: 27.05.2006 17:23:08 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - HISTES (@)
Titulek: :)
Vynikající článek pro odeesáka, jako jsem já :)
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 17:34:02 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Podle mě je to perfektní zhodnocení našich současných možností. Jde vidět, že Bell má rozhled. Nemám co dodat, souhlasím s tímto názorem. Nejít k volbám je vyslovené - " Dělejte si co chceta a Já si taky budu dělat co chci" - tedy vyjádřená harmonie.
Já letos zase podpořím Zelené ( když si odmyslím Bursíka, tak jsem spokojený..). Chce to nové tváře..
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 18:21:43 Reagovat Nový komentář
Autor: [Krtica] - Jana Vyležíková (krtica.N@seznam.cz)
Titulek:
Jít volit, jasně! Ale nedávat svůj hlas tam, kde už je v podstatě ztracený. Nevybírat si malé strany, které nemají šanci, že se díky malému procentu hlasů do sněmovny dostanou. Také strana zelených v tom podle mě není příliš růžová :-), bude muset jít s jinou větší do koalice a nepodaří se ji prosadit razantnější změny. Tak i pro mne z toho vyplývá jako jediná ODS!
|
|
Komentář ze dne: 27.05.2006 18:50:39 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek: Re: Pravdu díš
No Já vím Krtičko, ale na druhou stranu, to by jsme si mohli celé generace vybírat jenom mezi dvěma stranami..Každá velká strana musí být jednou malá..
(No a Topolánek, to je pro mě neskutečný exot..)
|
| |
Komentář ze dne: 27.05.2006 22:19:27 Reagovat Nový komentář
Autor: [Bell] - Běla Polášková (bela2006@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Pravdu díš
To máš sice pravdu Stínku, ale vždyť npř. VB či USA, mají také na výběr jen ze dvou stran a je to na škodu, myslím že ne. Tahle roztříštěnost způsobila mimo jiné i to, že jsou v parlamentu komunisti, což je ostuda. I když oni by se schovali do nějaké velké strany taky, ale nemohli by nadělat už takovou paseku. Co já vím ...
|
| | |
Komentář ze dne: 27.05.2006 23:02:25 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - RV (@)
Titulek: Re: Re: Re: Pravdu díš
Trochu omylná tvrzení. Nechat komunisty v ilegalitě - to je právě sféra, ve které se umí pohybovat. Role zákeřného hada, který raději nevystrčí hlavu a čeká na kořist.. a syčí a syčí. Jen nevíte z které strany to jde. A jakou podobu na sebe navlékl. Je třeba si uvědomit, že nejnebezpečnější jsou dneska komunisté, kteří se před svým srpem skovávají pod cizí střechou, svou práci však odvádí stále stejně dobře...
|
| | | |
Komentář ze dne: 28.05.2006 11:18:52 Reagovat Nový komentář
Autor: [Bell] - Běla Polášková (bela2006@volny.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Pravdu díš
Asi máš pravdu. Ať už je to jakkoliv, pokud bude zase nějaká 101 koalice, tak se moc nepohneme. Zase se budou vozit poslanci na nemocničním lůžku k důležitým hlasováním, zase kapric jediného poslance stačí rozložit vládu a vyvolat krizi, zase budou pidistrany držet v šachu vítěze voleb. Jak to dopadne budou-li komunisti a socani v opozici si jen těžko dovedu představit. Žádný slušný zákon přes takovou silnou opozici neprojde. Sečteno a podtrženo - minulých 8 let ukázalo, že pokud tady nebude silná strana, tak jako je dnes KSČSSD, tak šance na opravdové změny jsou malé. Uvidíme, uslyšíme ... :-))
|
| | | | |
Komentář ze dne: 28.05.2006 11:48:21 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu díš
Máš pravdu, Že bych přece jen podpořil ODS..hm.., když Já toho Topolánka nemůžu cítit..
|
| | | | | |
Komentář ze dne: 28.05.2006 14:13:12 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - RV (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu díš
Kašli na Topolánka.. Když si můžeš odmyslet Bursíka, můžeš i topola :)
|
| | | | | | |
Komentář ze dne: 28.05.2006 16:16:15 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu díš
To je trochu jiný. Spolustraníci zelených ho brzy odmocní..Bursík mě tolik netrápí. Ale Topolánek..Grr.Teď jsem ho slyšel v rádiu. Paroubek se vyjádřil k vyšetřování tak, že chce aby bylo veřejnosti otevřené. A Topolánek na to reagoval, že je to zjevná snaha o znemožnění vyšetřování.., protože ne všechny informace mohou být přístupné veřejnosti. To je logické stejně tak asi jako obhajoba pána v červené bundě na srazu v Ostravě..-Krtička bude vědět..
Gr...
|
| | | | | | | |
Komentář ze dne: 28.05.2006 17:44:02 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - RV (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pravdu díš
jenomže když je něco z oblasti tajné, nemůže to být přenášeno médiemi. Paroubek chce schválně veřejné projednání, aby nemohl se Kubica zmínit o těch nejzávažnějších věcech, které nesmí obyčejnému občanovi přijít pod ruku.
|
Komentář ze dne: 28.05.2006 18:05:46 Reagovat Nový komentář
Autor: [Bell] - Běla Polášková (bela2006@volny.cz)
Titulek:
aktuáně.centrum.cz - poslední průzkumy :
Vše v závislosti na skutečném počtu získaných křesel, přičemž propočet je - vzhledem k těsnému souboji - velmi předběžný. Factum nabídla následující: ČSSD bude mít 63 poslanců, ODS 61, KSČM 38, KDU-ČSL 19 a Strana zelených 19. Prognóza přitom počítá s odchylkou dvou poslaneckých křesel.
To by jeden brečel :-(
|
|
ale ale, to alespoň nasere líné odeesaky a půjdou volit. No tak, důchodci, chopte se své berle, dokažte, že ještě jste k čemu platní, ukažte svůj zájem, třeba ho potom oplatí i stát...
|
Komentář ze dne: 29.05.2006 07:36:24 Reagovat Nový komentář
Autor: [Krtica] - Jana Vyležíková (krtica.N@seznam.cz)
Titulek:
Checht! Ríšo to jsi úplně mimo s těmi důchodci, ti potřebují zůstat u svých sociálních jistot a rozhodně nebudou volit ODS. Ti budou hlasy dávat hlavně KDU-ČSL a ČSSD. To by chtělo bušit na jiné dveře.
|
Komentář ze dne: 29.05.2006 21:29:59 Reagovat Nový komentář
Autor: [sibyla] - Dana Angels (sibyla@centrum.cz)
Titulek:
Skvělý článek.
Jako vždy budu volit ODS, je pravda, že jsem uvažovala i o Straně Zelených, ale je také pravdu, že nemá cenu volit malé strany.
/V práci jsme se dnes docela i pohádali, jedna kolegyně se ukázala skoro skrytá komunistka a to jí je teprve 25 let./
Proto doufám, že se Sovětských svazem na věčné časy a nikdy jinak už NIKDY nenastane. :-)))
Máš pravdu Bell s likvidací malých a středních živnostníků, jsem ráda, že máš rozumné názory a vidíš věci takové jaké jsou.
Jo a navíc já jsem taky pro rovnou daň. Jelikož se i dlouhá léta angažuji v oblasti lidských práv, tak vím, že s lidskými právy to není nejrůžovější a co teprve za totality, že?
Také i proto jdu letos k volbám, také nejásám, ale jdu...
hezký večer Bell
|
|
Komentář ze dne: 30.05.2006 15:37:16 Reagovat Nový komentář
Autor: [Bell] - Běla Polášková (bela2006@volny.cz)
Titulek: Re:
Ahojky Dano, díky za tvoji reakci - je vidět, že spřízněné duše se mohou poznat i ve virtuálním světě - myslím, že tady se člověk cítí mnohem lépe a je to jen proto, že jsou tu slušní lidičkové :-))). Jsem ráda, že tu jsi také. Měj se moc krásně a držme si palce - i když čím víc čtu noviny a poslouchám zprávy, tak to moc růžově nevidím. Zelení už mají levou frakci a jednali s Paroubkem, tak to je zase další rána. No uvidíme. Hezký den Běla.
Mám ICQ 303962562 když tak se ozvi, budu ráda.
|
Komentář ze dne: 31.05.2006 22:51:46 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Po dnešním duelu na Primě, jsem se jen utvrdil v tom, že Topolánka NIKDY!
|
|
Komentář ze dne: 01.06.2006 08:06:00 Reagovat Nový komentář
Autor: [Krtica] - Jana Vyležíková (krtica.N@seznam.cz)
Titulek: Re:
Bohužel Topolánek není příliš zdatný rétor, tím ztrácí body oproti pohotovému Paroubkovi. Tato skutečnost mne taky příliš nenaplňuje nadšením. Jsem rozhodnuta přidělit preference jiným v ODS. Jenže naděje, že v této straně ovlivním, kdo bude na čelních místech, je minimální. Tohle by totiž museli učinit všichni voliči ODS.
|
Komentář ze dne: 01.06.2006 00:22:51 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Dominik Janků (djanku@seznam.cz)
Titulek: ODS - kult modrých ptáků
Sohlasím. ODSáci jsou fašisti!
|
Komentář ze dne: 01.06.2006 21:13:39 Reagovat Nový komentář
Autor: [Bell] - Běla Polášková (bela2006@volny.cz)
Titulek:
Stínečku ODS není jen Topolánek, já když viděla tu uřvanou lúzu za zády Paroubka, tak tady o úrovni nemůže být řeč. Němcová i Gandalovič byli skvělí. Vždyť Paroubek mlel o velkoobchodních cenách energií na prostou otázku Ševčíka proč z jejich vlády stouply ceny o 70 %. To jak zaútočil na Kubice bylo dost sprosté - a vůbec už se mi o tom nechce mluvit :-(
|
|
Komentář ze dne: 01.06.2006 21:39:28 Reagovat Nový komentář
Autor: [WhiteShadow] - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek: Re:
No Bell,
Já se schválně vyhýbám tomu stavět tady v tomhle nějaký svůj suverénní názor, jednak protože nemám zase takový přehled a taky si myslím, že tady jak jsem psal jde logika na víc stran a každý člověk může zvolit více logik směřujích k jiným logikám - třeba podle toho v jaké sociální roli se nachází..
Jako syn drobného podnikatele bych měl volit modré ptáky, jako člověk intuitivní nevolit Topolánka a věřit Paroubkovi. Je to dobrý a zásadový člověk. Nemyslím si, že je to jen o tom jak jsi psala, že umí pohotově reagovat..On to má podle mě prostě utřízené. Slova o organizovaném zločinu v ČSSD mi příjdou stejně nadsazené jako srovnávat SOUČASNÉ komunisty s nacisty. Myslíte, že kdyby se dostali komunisti k moci, tak zavřou hranice a zavedou policejní stát?
Třetí logika směřuje k Zeleným..Nové tváře v politice, vymanit se z té pasti, kdy se snažíme volit jen menší zlo.
Já se přikláním k těm Zeleným, na druhé místo bych dal ČSSD. oDS bych nevoli už kvůli tomu, jak se neumí chovat.
TeĎ nevím, který je Kubic, ale jak Paroubek řekl - " nikdy do naší strany nevstoupí taková nenávist, jako teď čiší z tohoto člověka"..to se mi líbilo nejvíc..
Je to jen můj názor a nemá zas tak pevné základy jak se může zdát. Nechť tedy započne diskuze..
Přístupnější by byla pod tím novým příspěvkem..
|
Komentář ze dne: 08.01.2007 13:25:03 Reagovat Nový komentář
Autor: [GreenEyes] - GreenEyes (tkuncová@inbox.ru)
Titulek:
Je to hezke, cist to pulroku po volbach -).
Jesteze nemam volebni pravo.
Jo, a propos, uplne na konci r. 2006 jsem tlumocila na konferenci, na niz prednasela spousta zajimavych lidi, vcetne politiku. Jiz jsem kdesi psala, ze nejzajimavejsim clovekem pro mne (byt mirne extravertnim) byl Jan Čulík - sef Britskych listu. Mel dobrou prednasku "Jak se Tony Blair stal prezidentem statu Texas" a pak stejne dobry seminar "Jak vytvorit uspesne nezavisle internetove periodikum?"
Dalsi zajimavosti bylo sdeleni viceguvernera CNB, ze zivotni uroven, realne prijmy obyvatelstva ani mira ekonomickeho rustu v CR doposud nedosahla urovne pred rokem 1989. Tato fakta a cisla mam dokonce v podobe prednasky, ktera bude soucasti sborniku. Mate-li zajem, preposlu.
No, a dalsi velkou peckou byl pan Petr Uhl. Spolu se svoji zenou dr. Sabatovou a predsedou Rady pro TV a rozhlasove vysilani p. Zakem se hadali s reporterkou P. Sustrovou o uloze KCSM a o pravu kom.strany na existenci. Bylo to zajimave (jen se to nedalo simultanne tlumocit): disidenty proti disidentum. Uhl, Zak a Sabatova byli pro existenci KSCM, kdezto Sustrova zasadne proti. To je ale na delsi povidani...
|
|
|