.: Rubriky
plus 1) Poezie a próza
plus 2) Hudba
plus 3) Galerie
mínus 4) Film
mínus 5) Divadlo
plus 6) Věda a technika
plus 7) Mozaika (ostatní)
plus 8) Projekty POSTŘEHU

 .: Chci...
... se stát autorem
... znát lidi kolem Postřehu
... sponzorovat Postřeh
... vložit/upravit článek
Boží Dar
 .: Free MP3 album!
Vinylová budoucnost 2008 Vinylová budoucnost 2007

 .: Články podle data
<<  Srpen  >>
PoÚtStČtSoNe
     1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31       

 .: Online
Stránku si právě čtou 2 lidé.
 .: Informace
magazín Postřeh
ISSN 1803-5639
Národní knihovna ČR:
001686222
TOP 15, Fotogalerie
Chata v České KanaděChataUbytování velkých skupinPenzion v Jižních ČecháchPenzion v KunžakuRybařeníJižní ČechyPenzion StrmilovKomorníkChata u rybníka KomorníkaUbytování Česká KanadaKomorníkUbytování v Jižních Čechách
 .: Login

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace nového čtenáře

Uzavřené ticho v noci

Aaliyan - Zpovědi, pocity - 18. 06. 2007 - 2079 přečtení

Zavřete oči, jste v mracích, všude ticho...

Mávnutí šátku a všechno zmizelo. Jen prázdno mi zůstalo.
A tichý dům, bez kusu života, slepé, nepřítomné kroky a tisknutí uší, aby ta bolest tak nebodala. To ticho, to ticho je prázdno.
Žádná černočerná tma, jen bílo, mlha. A je cítit jen slaný vlhký vzduch.
A do toho ticha, jen malá úzká houpačka. Kolem dokola není nic, jen vzduch. A dole pak hluboká obláčková propast.
Spadnout do nich a nechat se hýčkat lehkým oparem...ale...vždyť jsou to jen lži. Padalo by se stále a obláčky by byly jen bílou barvou kolem ustrašeného srdce.
Lanka z houpačky vedou někam nahoru a mizí v nedohlednu. Ani vánek, ani život. Jenom ticho.
"Ten nejnádhernější, ale nejkrutější trest je nechat člověka spát samotného."
A houpačka ani nevrzne. Vyšplhat snad po nekonečných lanech vzhůru za doprovodu ticha a slaného vzduchu, či jen sedět a dívat se před sebe, protože všude kolem je to stejné?
Těžká volba v lehký čas. A zbabělé srdce nemůže pustit svoje tělo dolů, protože se bojí.
A neslyší slova, nikdo jej nepovzbuzuje, samo ani snad netluče. A hluché je i tělo, co sedí na houpačce a tiše vyčkává, co bude dál.
Zde není únava, není spánek, není snění ani radost, či smích. Vztek a krutost zde neznají. Zde se pláče.
"To nejnádhrenější, ale nejkrutější mučení je nechat člověka v slzách ve spánku být."
Ty slzy však neprší, ty slzy se dýchají. Tak tělo na houpačce nese smutek slzy, co se zde ve vzduch proměnily.
Jen tiše, jako jediná hudba ze všech, však pro tělo jako tlumené ticho, si bílé chomáče mlžných oparů vedou svou řečí další tiché pomluvy a pozorují nahé tělo, jak dýchá.
A pláčou jeho po snech toužící oči a kdysi veselá duše se jen pomalu scvrkává v nic.
Jen další šátek k mávnutí ke spánku.
Ti ničitelé, co musí v tichém prostředí jen sedět tak dostávají druhou šanci, jak vydat se na pochod proti jejich vlastním snům, myšlenkám, pocitům.
Kruté tohle království, neboť všechno zde berou bílé mraky a jen poslouchají tichý nářek veselých duší deroucích se na povrch těla.
"To nejkrásnější, ale nejhorší vysvobození je druhá šance."
Když pod houpačkou spatří tělo pevnou zemi, vkročí na ni a jde dál.
Však stále má mrtvou duši s veselým úsměvem - a na obličeji mu tudíž chybí rty. Jen bledé oči bez lesku a nos, co dýchá čistý vzduch.
Jak dlouho zas potrvá, než se tělo stane tělem a ne jen skořápkou z cizích přání a slz?
Dokud se uvnitř nezrodí nová duše.


Pro ohodnocení článku musíte být registrovaným čtenářem  [Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0]

 
Informační e-mail Upozornit emailem     Vytisknout článek Vytisknout článek

Komentáře na Facebooku:

Komentáře na Postřehu:
Komentář ze dne: 10.06.2007 00:06:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Ty chyby a překlepy v tvém textu se pohybují v neuvěřitelném množství. Vypadá to jako by sis to po sobě ani nepřečetla, potom si teda říkám, jak to můžeš chtít po nás? A přitom s polovinou těchto chyb by ti pomohlo jenom pouhé zkopírování textu do Wordu.
Dílko jsem přečetl dvakrát, mé pocity z něj jsou smíšené, a to spíše negativní. Na jednu stranu se mi místy líbí obraz, který nám nastiňuješ, motivy, které sis k tomu vypůjčila a lyrika tebou volených slov. Na druhou stranu dílko v mých očích postrádá plynulost, celistvost a má minimální výpovědní hodnotu.
Pokuď článek sama bez našeho korektora odchybuješ, může vyjít v rubrice Zpovědi, pocity
Hodnotím 3.44

Komentář ze dne: 10.06.2007 20:03:29     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
no...překlepy mě asi moc nezajímají, protože nejsme jediná co jich má všude plno.
Změňme svět třeba neuveřejňujte, poplivte to jak chcete, to je moje dílko, já jej napsala, já tak cítím a stojím si za tím, protože vím, že v jiných částech literatury tohle má úsoěch a na postřeh já nedávám nic, co by se jinde nelíbilo...proto tady toho mám taky tak málo.

  
Komentář ze dne: 10.06.2007 21:31:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Tak tohle mě dostalo! "Překlepy mě nezajímají". No, tak to, děvenko, nepublikuj na netu, ale jdi si na nějaký XChat psát bez interpunkce, sem tam velké, sem tam malé písmeno... Čeština je to první a poslední na co se musí člověk při psaní díla dívat. Já taky nejsem neomylný a korektor potvrdí, že mám v dílech hrubek celkem dost, ale já je tam nedělám úmyslně! Karel Čapek jednou řekl, cituji: "Myšlenky jsou naše, ale řeč patří národu. Každá korupce jazyka porušuje národní vědomí." Malé písmeno na začátku věci, to je vskutku úroveň psaného projevu, která patří na server kvalitativně o pár úrovní níž (pokud ovšem nemá admin jiný názor, což jsem si skoro jistý, že nemá).

Jak cítíš dílo, to ti neberu, to je v pořádku, ale to se netýká hrubek (nebo to snad bez nich není ono?).

    
Komentář ze dne: 10.06.2007 21:32:59     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re: Re:
Co se týče poplivání, je to nepříjemné, to dobře znám. Můžu ti však nabídnout, že jestli si rady vezmeš k srdci a článek upravíš, všechny hanící komenty (nebo aspoň ty moje) budou před vydáním odstraněny. Pak už budeš přijímat jen samou chválu.

      
Komentář ze dne: 10.06.2007 21:58:47     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (@)
Titulek: Re: Re: Re:
Pokud si dílko opravíš, tak smazání těch komentů mám mou podporu.

Komentář ze dne: 11.06.2007 18:57:54     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
Fajn, opravila jsem, co jsem viděla, že je špatně. Ale přece jen si tady chci to svoje dílko, Změňme svět, trochu obhájit.
Někdo mi napsal, ať píšu o přesných chybách ve společnosti, o tom, co se skutečně děje,přesné chyby v politice a tak...ale právě o to jde, že když se budu snažit být tak přesná, každý to obejde jen s tím, že je to další pokus. Já už nechci nic zkoušet.
Tady mi nejde jen o to, aby to bylo napsané s přesnýma osnovama a tak, jak mají dílka být napsaná. Přiznám se, nerada se držím pravidel anebo jiných věcí, co mi říkají, jak co mám dělat.
Rozmáchla jsem tady své myšlenky, své náklonosti všechno házet do metafor a tak...otevřela jsme tomu své já a napsala názory, co cítím uvnitř sebe. Lidi můžou prostestovat, nadávat, ale někdy se ptám, jaký způsob zabere a jaký ne...někdy je prostě potřeba mluvit i jinak, než se očekává...

  
Komentář ze dne: 12.06.2007 16:39:16     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Dobrá, řeknu to jinak: Změňme svět je kýčovitá sbírka frází, které jsou v určité subkultuře zrovna in. Takže, co jsem to vlastně řekl a proč to tak je?

"Kýčovitá", protože se snaží tvářit strašně úžasně a jako by měla hlubku myšlenku, jenže ji nemá.

"Frází", protože jen reflektuje určité názory, které se ti líbí, ale ke kterým jsi nedošla. Fráze navíc jsou koncipovány tak, aby byly primárně kýčovité a vyrazili méně přemýšlivým čtenářům (např. milovníkům bulváru) dech svou patetičností a povrchní vizí hloubky.

"Subkultury", protože když byl první Matrix, tak všichni "museli věřit", když byl swing, muselo "všechno swingovat", když byly Star Wars, museli "všichni cítit" atd. Jde o fráze, které se někomu líbí, protože mu připadají takové úžasné, metafyzické a filozofické, ale jsou to pořád jen fráze a vůbec o nich moc nepřemýšlí.

Mimochodem, "jde to ze mně" nebo "tak to cítím", začíná být pomalu taky frází.

A hlavně: totálně ti nevěřím, a proklínej mě třeba až do šestistého šedesátého šestého pekla, že kdyby jsi psala článek SKUTEČNĚ upřímně, že by jsi napsala toto.

Je možné, že se ve svých úsudcích mýlím - můj omyl můžeš vyvrátit tím, že provedeš kratičký rozbor svého díla, ve kterém naprosto přesně řekneš, co bylo kterou metaforou a patetičností řečeno - jinak to pro mě zůstane jen neupřímnou sbírkou frází.

    
Komentář ze dne: 19.06.2007 12:25:47     Reagovat    Nový komentář
Autor: [GreenEyes] - GreenEyes (tkuncová@inbox.ru)
Titulek: Re: Re:
Jakube, trefa do cerneho.

Komentář ze dne: 12.06.2007 17:35:10     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
Milý Jakube Raido,
napsala jsem to umřímně, myslela jsem to tak a myslím, že tvá odvaha uvažovat tak, jak jsi uvažoval ve svém komentáři není na místě,protože jsi zasáhl do mě samotné, do člověka, kterého totálně neznáš. a proklínat tě nebudu, za to mi nikdo nic moc nestojí.
Vyjádřil jsi tedy svůj vlastní názort na mé dílko, j erpro tebe kýčem a nevím čím vším, hmm, fajn vyjádřil ses, tak já si ten tvůj názor nechám tady někde uložený a budu si apsoň říkat, že ne vždycky se všem zavděčím.
Asi tak, ne všichni měli rádi Star wars a ne všichni věřili v Matrix...Ty si tedy nevěř tomu, co píšu. pro mě je to tvůj názor. Ne směr, jakým mám psát dál.

  
Komentář ze dne: 12.06.2007 18:57:04     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Jestli jsem se tě dotknul, tak promiň, to jsem v úmyslu neměl. To co jsem ti vytýkal, jsou objektivní věci, jakých by se měl vyvarovat každý spisovatel. Nejen já, ale i šéfredaktor si myslíme, že to prostě nemá úroveň k vydání, už proto, že je to plné frází. A nevylož si to špatně, ale veškerá kritika, kterou tady píši, má sloužit k tomu, aby ses svých chyb do příště vyvarovala, ne abych tě napadal.

Před půl rokem jsem měl podobný problém, možná o tom víš, možná ne. Nějak jsem neměl den a napsal celkem mizerné dílo (Noir Story). Snesla se kritika a já jsem tehdy nepochopil, že je to něco pro mě dobrého, že mi to říká, co příště nemám dělat a co mám. Bral jsem to jako útok a došlo to tak daleko, že jsem dostal na nějaký ten týden ban, ten byl pak zrušen. Pochopil jsem, že se pořád musím vyvíjet, že si ze špatných článků musím vzít ponaučení, aby ty další nebyly stejné. Nemůžu psát pořád stejně a říct "to je můj styl a nebudu ho měnit" - to bych si to rovnou mohl strkat do šuplíku.

Však ty to taky pochopíš...

Komentář ze dne: 12.06.2007 19:05:27     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
Kdybych to brala jako nějakou urážku, tak to dám najevo. samozřejmě, že jsme si to po sobě pak několikrát četla a napadá mě spousta věcí, co by se dala změnit, nepsat jinak a líp, ale zase si říkám, že opravovat už jednou napsané dílko je hloupost, a´t si žije se svým ůšpatným konecmů vždyť byla doby, kdy jsem jej měla moc a moc ráda. navíc te´d píšu "větší" příběh a možná se těm menším zas tolik nevěnuju.
Rozhodně ti nebudu nadávat a ani nikomu ostatnímu. beru to jako názor a nejsme z těch, co by jej odrazil, zadupal a nevím co, to bych sem nemusela ani psát.
Jansě, pokud si člověk za něčím stojí a pak zjistí, že to není není úplně to nejlepší, co napsal, tak jej merzí a štve, že to nemá ohlas, jaký bych chtěl.
Takže se prostě budu snažit a psát a psát a psát...protože bez psaní nemůžu být.

  
Komentář ze dne: 12.06.2007 20:21:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Budu se těšit. A teď ještě okomentovat tento článek.

Předně mi vadí ta stříbrná barva - sice se to dá přečíst, ale kontrastnější písmo by bylo lepší. Nevím, jestli to byl účel, nebo omyl. Pak bych ještě vytknul časté konce řádků, třeba hned na začátku: "...prázdno mi zůstalo [tady končí řádek] A tichý dům...". Jestli to mělo být celé jeden odstavec, potom bez toho zalomení řádku. Jestliměl být první řádek odstavec a druhý další odstavec, tak to mělo být viditelné - jsou víceménně dva způsoby, jak odlišit odstavce - zřetelnou mezerou mezi nimi, nebo odsazením nového odstavce (první slovo bude o kousek dál). Prostě míň mačkej enter. Takhle mi to připadá, že jsi strávila dětství u psacího stroje (já taky :D). Dále, za třemi tečkami by měla být mezera. Opusťme formát a podívejme se na samotný text.

Nuže, říkám si o čem to je, a první, co mě napadá, je, že se jedná o vykreslení ponuré a možná trochu pietní atmosféry, čemuž by hodně napovídal i nadpis nebo anotace. Co se toho týče, musím říct, že se to skutečně povedlo a při čtení text vyvolává přesně ty správné dojmy. Vykreslení atmosféry je tvá silná stránka. Ovšem po ostatních stránkách už tak okouzlen nejsem. "Hluché tělo" a "nepřítomné kroky" jsou jedny z těch lepších figur, ale ty ostatní mě poměrně zklamaly: "slzy se dýchají", "mrtvá duše s veselým úsměvem" je takový podle mě dost nepovodený oxymorón. Samotná výstavba je taková zkratkovitá, zmatená a chaotická, jako by totálně neuspořádaná a častý je přechod z věty na větu bez zjevné souvislosti. Připadá mi to spíš jako pásmo bez veršů a ve větách, ale takhle se próza netvoří. Pak jsou tady takové kiksy jako "zbabělé srdce ... se bojí".

Takže celkové hodnocení: Je to článek plný dobrých vět, mezi nimiž občas vykukuje nějaký ten slabší obrat. Celkově vyvolává dobrý dojem, ale nic po něm v mysli nezůstane, protože článek je málo vyjímečný.

Rada: Dej si trochu víc záležet s tím formátováním. Skute

    
Komentář ze dne: 12.06.2007 20:29:56     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: pokračování komentu
čně nestačí jenom udělat takové máz máz tady to máte a nějak se s tím vypořádejte. Článek je tvou vizitkou, redaktorovou vizitkou, korektorovou vizitkou a vůbec vizitkou Postřehu. Kdyby byl s formátováním jakkýkoliv problém, napiš nějakému editorovi, nebo klidně mi, třeba na ICQ a vyřešíme to rychle a snadno. Dál, radil bych přidat něco originálního. Houpačky tady už byly dávno (kdo viděl dnes už legendrání film Evil Dead, mi dá za pravdu), stejně tak mraky, oxymoróny založené na kontrastu, hra se slzami atd. Každé dílo potřebuje tvůj podpis, abych si ho přečetl a řekl "Aha, tohle psala Aaliyan", aniž bych se musel dívat na autora (zatím je tvým podpisem malé písmenko na začátku věty, což je sice originální, ale ne zrovna regulérní). Myslím, že tvou silnou stránkou jsou popisy v málo slovech - takové ty obraty jako "Těžká volba v lehký čas.". Další rada: metafory jsou fajn, ale článek vystavěný jen na nich zdá se být o ničem. Radil bych tedy udělat pevné jádro a teprve na něm pracovat s metaforami a jinými básnickými figurami.

No, oznámkoval bych sice trojkou, ale je to dobrá trojka, skoro bych řekl taková slabší dvě mínus, takže asi 2.75

      
Komentář ze dne: 16.06.2007 01:19:16     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Mors] - Petr Čermák (mr.cermi@seznam.cz)
Titulek: Re: pokračování komentu
já žádnej evil dead neviděl... Takže neoriginální jak pro koho...

Jinak souhlasím s tím, že především prozaický útvar se jenom na metaforách vystavět nedá, pokud má sdělit něco, pro co je ten styl určený... Přehršel metafor spíš myšlenku uvrhne do pozadí, když jsou roztaženy do mnoha vět...

Zapomněl jsem ale vyzdvihnout zajímavou poentu... Nebo spíš názor. Je to naděje, že přece jenom není všemu konec a docela destruktivní názor, kdy můžem začít znovu, až když to nové vytlačí a spíš úplně zničí to staré, aby se mohl objevit nový cit... Vypadá to jako nálada po rozchodu... Poslední dvě věty skutečně stojí za to. Vypovídají toho vlastně nejvíc a to je to, co já mám rád...:o)

Komentář ze dne: 15.06.2007 18:21:17     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Mors] - Petr Čermák (mr.cermi@seznam.cz)
Titulek: Ahoj
Impresionismus / symbolismus. Proti tomu nic nemám, hlavně v prozaické formě.

Co se týče těch hrubek - neber to osobně - tak to se opravdu příště snaž kontrolovat. Jako že klidně piš spontálně, neřeš formu na začátku, ale když pak dopíšeš, tak je prvořadý, že to po sobě musíš zkontrolovat.:o) Nemyslim to zle a nikdo tady to nemyslí zle, takže to tak neber. Jsme tu samí citliví lidé, co nechtějí šlapat po tvých snech... Chceme jenom poradit...

Řekl bych, že je to zajímavé vyobrazení tvého momentálního rozpoložení. Je to dílko jako dělané pro sebe samou, aby ses na něm sama poučila a sebe poznala. Tak jako ve většině případů, bohužel, není příliš přístupné pro ostatní. Kýč tam může být, ale citová zpověď jich většinou bývá plná, protože si na nic nesnaží hrát. Jó, chtělo by to trochu učesat, dát tomu hlubší tón a důraz. Je to jemné a právě proto, žes věděla, že to nakonec dáš na odiv světu, není to úplně upřímné... Je tam trochu znát ta snaha o větší líbivost u čtenářů. Nechceš se nám ještě otevřít a tak to zkus napsat ještě jednou a jenom pro sebe. Některý obraty mi tam prostě nesedí a připadá mi, že tam jsou spíše kvůli publiku. Není to tak úplně o pokrytectví, protože to nechce lhát... Jenom tam není všechno a některá místa jsou ovlivněna delším zamyšlením se nad textem... Jsou tam prostě ještě zábrany se úplně otevřít... Taková dílka většinou nepatří na veřejnost, protože kdo jiný je má chápat než jenom sám autor a jeho nejbližší?:o)

Měj se hezky.




Komentář ze dne: 16.06.2007 15:57:39     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
Ale, vždyť já ty komenty zas tak špatně neberu, vždycky z toho tak nějak zkouším pochopit, že se to nemyslí špatně. Ale člověk přece jen chce mít i tenpocit, že apsoň něco je v jeho dílkách lepší, že něco stojí za to si přečíst.
Že jste tady citliví, věřím, ale mnohdy strašně složité věty, co mi dáváte do komentářů mi moc nepomáhají, jelikož jim nerozumím. Nestuduji odbornou češtinu a ještě nějakou dobu nai nebudu, takže možná pro příště pište všichni víc jednoduše, abych to víc pochopila.
Fajn, s těma překlepama něco udělám...

Komentář ze dne: 18.06.2007 10:59:13     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Harr (Harr@atlas.cz)
Titulek:
Přečetla jsem nejen dílko,ale i komenty a skoro nemám,co psát.Souhlasím se Stínem,že to není nic moc a s Morsem,že nejdůležitější jsou ty poslední dvě věty.Mají opravdu největší váhu.
A do třetice souhlasím s Jakubem,že psát bez gramatických chyb je velmi důležitá vizitka autora.
A pak se všemi v tom,že tady Ti nikdo nechce ublížit,ale jen pomoci.Pokud se týče gramatiky,jsem ochotna klidně napiš,mail tu na mě najdeš...druhou pomoc nabídl Jakub.
A k tvému článku....nějak je tam moc smutku a deprese a trápení na duši.věřím,že časem bude líp.

Komentář ze dne: 18.06.2007 11:47:58     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - rohoz (@)
Titulek:
Po stránce formální to má své mínusy ve stylizaci. Docela hodně slz, bezdůvodně zdůraznována slanost vzduchu a nadbytečné zdůraznování některých metafor. Ovšem rozhodně jsou zde nepoměrně slabší dílka, navíc stupidní i ve svém obsahu, což není tento případ. Skoro se mi jeví, že pracuje s myšlenkami reirkarnace, ale může to být jen má iluze. K formě bych ještě dodal, že je projevem typicky mladého člověka, který podléhá ideálům, a zaplať Pánbůh za to. A je jedno, jestli je jeho postoj realistický. Idealismus je něco, co je hnacím motorem života i příčinou zkázy, ostatní už je umění kormidelnické, a to platí i pro budoucí zvládnutí formy.

Komentář ze dne: 19.06.2007 12:15:19     Reagovat    Nový komentář
Autor: [GreenEyes] - GreenEyes (tkuncová@inbox.ru)
Titulek:
Ja jsem zatm na precteni vsech komentaru nemela. Ale snad je casem zvladnu.

K dilu:
1) ve vetsine veci souhlasim se Stinem.
2) pokud bych chtela najit v tomto dilku nejakou nosnou konstrukci, alespon naznak smysluplneho sdeleni, popr. pointu, pak bylo by snazsi si to vse vycucat z vlastniho prstu, nez hledat v obsahu. Rikam na rovinu: je to nejhorsi dilo, ktere jsem zde cetla.
3) gramatika, interpunkce - o tom se jiz mluvilo. Nebudu tedy opakovat. Ale co je naprosto silene, nedokazala jsem spocitat, kolik "JEN" tam mas (desitky, na jednom radku dve, v jednom odstavci ctyri atd.). Na nekterych mistech ono "JEN" vubec nemuselo byt, na jinych se dalo nahradit napr. "POUZE". Cestina je dost bohaty jazyk. Dalsi hroznou chybou je neustale opakovani zajmen. Stale a dokola: TEN. TO, TOHO, TOMU. A opet nekolikrat v kazdem odstavci. Jsou to stylisticke prusvihy. Jine slovo pro oba zminene "repete" nemam.
4) Vyroky "je to moje vec zda tam mam preklepy". "poplivat" apod. by nevypustil z ust zadny slusny clovek, natoz osoba, ktera zna pravidla tohoto serveru. Nevim, jak Ti to "zerou" na jinych serverech, ale zde se od zacatku stavi na kvalite, k niz znalost pravopis nepochybne patri. Mame tady take korektory. Nicmene ti jsou od opravovani stochasticky se vyskytujicich chyb, nikoliv od prepracovani a prepisovani totalne negramotnych textu.
5) Tot vse. Doufam, ze moji tvrdou, avsak duvodnou kritiku uneses.

  
Komentář ze dne: 19.06.2007 12:23:13     Reagovat    Nový komentář
Autor: [GreenEyes] - GreenEyes (tkuncová@inbox.ru)
Titulek: Re:
Jo, take mam v komentu nejake preklepy (napr. "znalost pravopisu").

Komentář ze dne: 19.06.2007 17:21:41     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Aaliyan (aurinko.cz@centrum.cz)
Titulek:
Green eyes:jsem silný člověk a kritiku unesu, věř mi, že mě mrzí jiné věci než věty v internetu. Ať si tam je chyb kolik chce, ať si to je třeba negramotné, není všechno nejlepší na světě.

  
Komentář ze dne: 19.06.2007 20:56:57     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Mors] - Petr Čermák (mr.cermi@seznam.cz)
Titulek: :o)
Jenže to rapidně pomůže plynulosti textu a tím pádem mnohem lepšímu pohlcení čtenáře... Určitě chceš, aby se tvé myšlenky dostali lidem pod kůži, ale to moc nepůjde s bariérami, které si k nim vkládáš...:o)

  
Komentář ze dne: 19.06.2007 21:08:05     Reagovat    Nový komentář
Autor: [GreenEyes] - GreenEyes (tkuncová@inbox.ru)
Titulek: Re:
Coz, kazdeho vec. Pak je lepsi vyzpovidat se jinde. Uz vic reagovat nemusim, ze?



 .: Služby & akce PT




 

 

(c) Postřeh team 2001 - 2009        postaveno na českém opensource redakčním systému phpRS

 

fotografie

|

grafika

|

hudba

|

literatura

|

umění

|

galerie

|

poezie

|

gramodeska

|

ars polyri

|

věda

|

elektro

|

technika

|

radio

|

bastlení

|

konstrukce

|

schémata

optimalizace PageRank.cz