<<
Září
>>
|
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
| | | | | |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
| | | | | |
|
Stránku si právě čtou 3 lidé.
|
|
O dnešní společnosti aneb jak se stát neúprosnou šelmou
Ann. J. - Názory - 30. 06. 2007 - 2781 přečtení
Cenné rady, bez nichž se člověk v dnešní společnosti zřejmě neobejde.
Jedním z hlavních důvodů této práce je upozornit na skutečnost, že lidé
nejen že ztrácejí schopnost samostatného myšlení, oni o to ani
neusilují, protože „přemýšlet je přeci těžké“ a pokud se dá něčemu tak
obtížnému vyhnout, proč bychom tak neučinili, že?
/Pokud jste plachou a citově založenou osobou, doporučuji Vám,
abyste tento list odložili, protože zde skutečně nenaleznete nic, co by
Váš romantický životní postoj umocnilo či snad ospravedlnilo./
1. Je naprosto nepřípustné mít vlastní názor. Tomu musíte předejít co
nejdříve. Proto všem doporučuji, aby se obrovským obloukem vyhýbali
četbě čehokoli, co by snad mohlo připomínat pevnou vazbu knihy! /Jean
Jacques Rousseau je za tímto účelem nejvíce nebezpečný. O ostatních,
kdo usilovali o to, aby pomohli svými zkušenostmi dalším generacím ani
nemluvě./
Svou mysl nejlépe živte tím, kdo vyhraje další kolo Superstar či
tím, kdo že prožije další nádherný románek v úchvatné reality show.
Čtěte pouze varování ministerstva zdravotnictví na krabičkách
tabákových výrobků, ale pozor. Nedodržujte je!
2. Pokud máte ve svém osobním slovníku červeně podtržena slova slušnost
či snad úcta, není divu, že nepatříte mezi společenskou smetánku.
Ne, ne a ještě jednou ne. Nebuďte bláhoví, city a zdvořilost jsou
známkou slabosti, kterou druzí okamžitě vycítí a nemeškají vše použít
proti Vám. Nač opakovat, co je již zapomenuto? Drazí, cožpak jste se
zbláznili? Okamžitě tento list ze slovníku vytrhněte. Nebo ještě lépe
celý slovník vyhoďte, dokud je ještě čas a Vy nedošli vážného úrazu!
Doporučuji Vám užívat výrazy typu „nečum, neser“. Ty by Vám měly v
mnohém dopomoci získat si váženého postavení.
3. Ve slohových pracích se zdržujte práva na témata, která nejsou
profesorům blízká, jakkoli by mohla být závažná či dobře propracovaná.
Tím jen upozorníte na skutečnost z bodu 1, která je pro Vaše další
možné úspěchy více nežli nevítaná! Řiďte se absurdními tématy většiny.
Zadržte horlivost a popřete svou bytost v celé síle.
Je statisticky dokázáno, že slohová témata typu – Můj pokoj, Moje
prázdniny dokáží lépe uchopit právě studenti dodržující veškerá tato
psaná pravidla.
4. Narrativní syntax, implicitní a explicitní vyjádření? Romantismus?
Realismus? Existencionalismus? Zbláznili jste se? Okamžitě vyškrtněte!
S těmito výrazy dojdete tak nanejvýš výsměchu jak profesorů, tak i
svých kolegů.
Tak je zaměňte za slova užívaná Vašimi vrstevníky, a pokud Vám v
myšlenkách stane Váš oblíbený spisovatel s káravě vztyčeným
ukazováčkem, jednoduše jej pošlete do země neznající západ ani východ
slunce.
5. Píšete knihu? Snažíte se dodržet syžet a fabuli? Je Vaším cílem
poukázat ve Vaší práci na mezilidské vztahy a zaznamenat myšlenky,
nalézt důležitý smysl? Odpusťte, ale teď jste rozesmáli i autora těchto
rad.
Zapomeňte na to. A to myslím zcela vážně. Pokud se chcete stát
oblíbeným člověkem sršícím sebevědomím, odpusťte si zájmy, jež by Vás
mohly oddělit od ostatních kolegů. Ale co to povídám. Na zájmy
zapomeňte zcela, jestliže se netýkají zájmových dýchánku v nedaleké
hospodě se špinavým půllitrem piva.
6. Za šesté byste již měli být schopní splynout s davem tak, že nezbude
ve Vaší mysli jediná vzpoura či odpor ke společnosti. Tohoto bodu je
nutno dosáhnout.
7. Pokud romanticky smýšlející bytosti neuposlechly již v úvodu této
práce mého varování, měly by se nejprve zhluboka nadechnout a posadit
se. To, co nyní zjistíte, bude bolestivé. Nadechněte se! Tak tedy… s
lítostí oznamuji, že Josef Jakub Jungmann je mrtev.
Ano, je to kruté, ale je to tak. Čím rychleji se s tímto faktem smíříte, tím lépe. Svět nečeká. Vy byste také neměli otálet.
8. Svou psychickou indispozici nutně vyplývající z předešlých sedmi
pravidel nahraďte následně: Oblékejte se podle poslední módy, pracujte
na své vizáži. Již není možno zabývat se složitými otázkami, pokud
správně dodržujete veškerá pravidla.
9. Vítězství rozumu nad citem. Nejedná se o zdravý, leč o bezpochybně
nesvobodný rozum, který převládá nad Vašimi myšlenkami. Divíte se, čím
to, že se kolem Vás objevuje stále více a více přátel? Čím to, že ti,
jenž Vás dříve zavrhovali, stali se Vašimi blízkými přáteli? Je to tím,
že již nemají důvod stát proti Vám, protože dodržujete pravidla.
10. Napadlo Vás snad nyní, když jste tak oblíbení a šťastní,
Rousseauovo heslo „volnost, rovnost, bratrství“? Jste oproštění od své
individuality, proto se cítíte volní. Rovnost se také nedá popřít, jste
si rovni se zbytkem chabého stáda. Bratrství? Ale zajisté.
Nesmíte ale zapomenout, že končí tam, kde začínají Vaše problémy.
11. Sledovali jste někdy pořad o divokých zvířatech? V tom případě
byste Vaše poznatky měli promítnout do svého života. Buďte neochvějní,
hladoví, neúprosní a útoční.
Pokud jste schopni dodržet i tuto radu, nezbývá, než se před Vámi s
úctou uklonit. S hrdostí oznamuji, že jste se stali členem tupého
stáda, a tudíž Vám již nic podobně absurdního jako schopnost samostatně
se rozhodovat, být uctivý a podobné přežitky nebudou bránit ve Vašich
úspěších. Blahopřeji z celého srdce!
NA ZÁVĚR NEZBÝVÁ, NEŽ UKONČIT TYTO VZÁCNÉ RADY tím, že upustím od
spisovné formy NÁSLEDUJÍCÍ VĚTNOU STAVBOU, kterou jsem zaslechla na
autobusové zastávce: „Bach? Co je tohlecto za hovado zas?“
Pro ohodnocení článku musíte být registrovaným čtenářem
[Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0]
Upozornit emailem Vytisknout článek
Komentáře na Facebooku:
Komentáře na Postřehu:
Takže, už jsem to říkala Ann na ICQ, řeknu to ještě tady.
Příliš nemusím tahleta dílka, odsuzující společnost jako jedno velké hnijící skladiště, začíná to být snad i trochu klišé. Nicméně si nemůžu pomoct, ale tyhle rady mají v sobě jaksi něco navíc, něco, co se mi líbí a jsou podány takovým poměrně rozumným a vtipným způsobem. Doufám, že toto slušné dílko vzbudí patřičný zájem a odezvu, proto neváhejte přidat své další rady, názory a taky výtky. Třeba vás to bude inspirovat, že jo;)
|
Komentář ze dne: 28.06.2007 15:37:16 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Hm...
S některými body docela nesouhlasím. Vezměme to tedy popořadě:
1, Aneb podle tebe vede četba knih k rozvoji individuality, zatímco reality show nás posouvají ke stádovitosti. S druhým tvrzením musím souhlasit, ale s četbou knih ne - nemyslím si, že by nám knihy nějak zvlášť pěstovaly jedinečnost, spíše naopak - čím více knih přečteme, tím více vstřebáváme názory v nich obsažené a dogmatizujeme si je, takže pak někteří dokáží jen odkazovat na knihy a na autory a jejich vlastní myšlení, i názory se ztrácí. Pozoruji zvlášť právě na některých profesorech, kteří se podle mě určitě nestali dogmatizujícími a xenofóbními prostřednictvím Superstar, nýbrž naopak skrze četbu knih, které mnohdy nechtěli ani kreativně interpretovat, jen uložit k těm ostatním a šířit jejich myšlenky, neboť tak se dělají chytřejšími. Dodneška se setkávám s lidmi, kteří dokáží argumentovat maximálně frázemi známých autorů.
2, Společenská smetánka právě naopak slušnost používá a naopak přímo to s ní přehání, lezou si vzájemně do rekta, navrch mluví neskutečně spisovně a uctivě, ale naopak neříkají, co si myslí. A úcta - je dobrá věc, ale přílišná a zbytečně silná úcta opět stojí proti individualitě a vlastnímu myšlení.
3, S tím se nedá než souhlasit. Pro naší profesorku je dobrá práce vtipná práce - pusťte se do vážně míněných úvah a nemáte šanci.
4, Je fakt, že nemám rád lidi, kteří se potřebují vytahovat, kteří dělají z lidí blbce tím, že před nimi vytahují anglická či latinská slůvka o kterých sice většinou sami neví, co to znamená, ale schválně tak machrují. Jak by ti bylo, kdybych se tě zeptal, jestli máš již reverzně transkriptované ribozomy na membráně endoplazmatického retikula?
5, Souhlas. Jedno nakladatelství mi vrátilo knihu s těmito slovy: "příliš filozofující a psychologizující". Přitom myslím, že třeba milovníci složitější literatury by ji mohli ocenit - ale mainstream je prostě mainstream a vydává se to, co bude číst co nejvíce lidí.
6, Lidi by se pořád bou
|
|
Komentář ze dne: 28.06.2007 15:46:26 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Pokračování
řili a občas ani není dost dobře proč. Máme svobody, kolik je jen možné, což není všude a vždycky samozřejmostí. Tahle společnost není dost dobrá, ale na druhou stranu - kdy byla lepší? Možná za první republiky, ale ani tam nebyla ideální.
7, Proč zrovna Jungmann? Narážíš na úpadek češtiny, jako následek globalizace? Zkus to nebrat jako úpadek, ale třeba jako vývoj.
8, V dnešní době existuje paralelně nejvíc stylů a mód než kdykoliv v historii. Co víc dodat?
9, Tohle je, s prominutím, blábol. Ještě jsem neviděl přátelství založené na dodržování obecných pravidel.
Téma jsi zvolila dobře - ani já nemám rád, když se někteří chovají jako stádo, ať už ze strachu nebo aby skryli vlastní nedostatky. Ale tyto argumenty mi přišly poněkud zcestnými.
|
|
Komentář ze dne: 28.06.2007 17:16:04 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ann. J. (Annie.Summers@seznam.cz)
Titulek: Re: Hm...
Drahý Jakube,
myslím, že bereš těch pár jízlivých rad příliš vážně. Cílem bylo tak maximálně někoho pobavit a možná trochu naštvat. Rozhodně to není žádné dogma a není nutné pár rad tak úzkostlivě rozebírat (skoro jako výrobní plán nějaké bomby.) Každopádně děkuji. :)
|
| |
Komentář ze dne: 19.07.2007 20:51:50 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Foton (@)
Titulek: Re: Re: Hm...
:-)
Nj, ale tak někteří lidé jsou prostě tak založeni (nebo zvyklí), že rádi přemýšlejí a podrobně rozebírají zajímavé, pobuřující nebo neobvyklé věci.
|
No myslím, že tou smetánkou myslela spíše dav, masu, nejpočetnější skupinu lidí, co nečtou, nezajímají se, musí být in a ne smetánku spisovně mluvící. To jen tak na okraj.
Ted bych teda nakonec ráda řekla důvod, proč nemám ráda podobné typy úvah.
1) Je to jako jakýsi vzorec chování, lidé, kteří si myslí, že se odlišují, nemají rádi soudobou společnost a boří její konvence.Hipís, punk, anarchisti ,obyčejné děti, co si oblečou černé triko a glády, přečtou si Květy zla a považují sami sebe za silné osobnosti nepodléhající vlivům médií a diktátu společnosti. Vím to, protože jsem byla, snad už nejsem, taky taková. Odporování bylo, je a bude modou.
A je třeba si uvědomit, nakolik je toto naše jednání reakcí na akci a nakolik je jen naším čistým vědomím.
2) Nekritizujme to, co "tvoří naši osobnost", no na co bysme plivali nebýt těch hloupých nagelovaných panáčků a růžových panenek?
3) Nestydím se za to, že se nechávám ovlivnovat reklamou, že si někdy řeknu: co tomu řeknou lidi, jak budu vypadat? Společnost je poskládaná tak jak je a žádná její složka vypadnout nemůže.Těžko říct, jestli je společnost prohnilá. Myslím, že od doby, kdy se utvořila, se v podstatě nemění.
Proto jsou pro mě tyto "úvahy" trochu zbytečné...
|
|
Komentář ze dne: 28.06.2007 22:05:13 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Jakub Raida (ICQ je 213-261-633)
Titulek: Re:
Re 1) Je to taková sociální evoluce - každá generace kritizuje tu předchozí, přináší nové věci a považuje se za lepší - viz třeba česká poezie - Machar kritizoval ty před ním, ti po Macharovi kritizovali jej atd.
Re 2) Nechápu.
Re 3) Souhlasím v tomhle s tebou a myslím si taky, že pravá svoboda je nebát se podívat na reality show, jít na hollywoodský film nebo na hambáš aniž bych se bál, že nebudu vypadat dostatečně svůj. Na Vyvolené ani Velkého bratra jsem se nedíval, protože mě to nebavilo, ale Superstar jsem poctivě sledoval všechny tři řady a nestydím se za to a nemyslím si, že jsem nějak zmanipulovaný médii nebo jako nějaká tupá ovce stáda. Zase třeba dělám jiné věci, kteří ostatní ne, ale důležité je to, že mám na výběr a že toho využívám - a to z nás dělá jedinečné a své.
|
| |
Komentář ze dne: 30.06.2007 12:50:47 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ann J. (Annie.Summers@seznam.cz)
Titulek: Re: Re:
oprava příteli,
já nekritizuji předešlé generace, ale tuto.
|
| |
Komentář ze dne: 30.06.2007 15:35:55 Reagovat Nový komentář
Autor: [Hill] - Jaroslav Ferst
Titulek: Re: Re:
Poopravím - Machar kritizoval jen ty "těsně" před ním. Například antiku obdivoval. Ale uměl jedno i druhé podat a mám ho proto rád.
Jenže dívat se na dění kolem nás nezávislým pohledem snad může jen mimozemšťan. Nedokážu být objektivní ať už proto, že jsem ovlivněný dosavadními zážitky, nebo naopak proto, že těch zážitků a zkušeností mám zatím nedostatek.
V prvním případě je někdy víc, než dost, když mám ještě pod kontrolou závislost třeba na televizi (umím od ní odejít) a že si několikrát týdně koleduju o průšvih, protože za dva roky jsem se naučil mluvit, ale za padesát jsem se nenaučil držet hubu tam, kde se to čeká, případně říkat jen to, co se pokládá za slušné.
V tom druhém případě je jistě snadnější připadat si svůj ve vztahu ke komukoli a čemukoli. Aničko, svět má skutečně daleko víc barev...
|
Takto to bylo zřejmě vždy, ne nadarmo kdosi řekl, že staří si myslí, že ten lepší svět s nimi odchází a mladí, že přichází.
Nejsem až takový skeptik. Zřejmě každá generace něco pokazila a něco musí napravovat. Ty předcházející způsobily či nezabránily válce, totalitě, tato se potýká s nezřízeným individualismem a demografickým útlumem, ale stejně nakonec navrch mají přirozená potřeba člověka mít rád, být milován a něco po sobě zachovat. Ostatní je statistická odchylka.
Pochválím však za způsob napsání. Opravdu ve svém žánru výtečné a na toho Bacha bacha.
|
Komentář ze dne: 30.06.2007 19:25:50 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Harr (Harr@atlas.cz)
Titulek:
Pokud mě měl článek "O dnešní společnosti aneb..." pobavit, tak celkem splnil svůj účel. Je napsán živě a autorka se snažila být " nad věcí". Samozřejmě také mne dohnal k četbě komentů a ty zase k přemýšlení. Domnívám se, že každý, kdo jej komentoval, měl v určitých věcech pravdu. Souhlasím s Hillem, ve vyjádření o Macharovi i v tom,že mluvit se učíme 2 roky a držet ústa v nepravou chvíli celý život...s rohozem, že článek je napsán dobře a bacha na Bacha...s Jakubem v tom,že člověk by měl být svůj, nepodlézat,ale přes určitou opozici být slušným člověkem, s Markétou,že toto dílo vzbudí zájem a odezvu.
Ale jsou věci, s kterými zas tak moc nesouhlasím. Nemyslím si,že četbou knih vznikají z lidí bytosti, které jsou schopny memorovat jen cizí myšlenky a ohánět se frázemi. Netvrdím, že se tací nenajdou, ale není to zase tolik běžné. Četba nikoho nenutí utvářet si názory dle myšlenek jiných, popř. jen tyto přebírat a demagogicky se jich držet. To dokážou jen ti,kteří neumějí přemýšlet. Tak se chovají jen ti, jak myslím Markéta napsala, co si hrají na společenskou smetánku, ale v podstatě ničemu nerozumějí, hovoří spisovně a ohánějí se knihovnou. A jak ,dle Jakuba ,používají slova, kterým sami nerozumějí. Takhle jsem si já,jako teenager, vždycky představovala měšťáky a snoby. Kdysi,ještě na střední škole, jsme měli na třídní nástěnce "pobuřující " citát:" Neuč se, život tě naučí..." Ne každý profesor, který do třídy vstoupil, jej byl ochoten akceptovat. Tehdy jsme o životě nevěděli nic a snažili jsme se dokázat, že budeme lepší než ti před námi. Možná jsme v něčem trochu uspěli, ale žádný zázrak se nekonal. Občas zaslechnu od těch náctiletých..."Vždyť jste nic nedokázali, maximálně jste neválčili, stejně si zase budeme muset všechno vybojovat sami. Bez študáků se prostě tahle zem neobejde...."
Skončím netradičně získanou myšlenkou:"Jakmile se z mládí začne dělat zásluha, tak je to špatné.Protože každej blbec - st
|
|
Komentář ze dne: 30.06.2007 19:32:13 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Harr (Harr@atlas.cz)
Titulek: Re:
- starej - byl taky jednou MLADEJ BLBEC" (J.Werich)
Omlouvám se,ale nechápu....psala jsem komentář,tak aby se vešel...dokonce ještě zbývalo 10 znaků a najednou při odkliknutí...se nevešel. Nevím proč. Omlouvám se,ale jen za to,že nejsem znalcem přes pc.
|
Komentář ze dne: 30.06.2007 22:24:34 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - WhiteShadow (wwhiteshadow@centrum.cz)
Titulek:
Ahoj,
stejně jako Markéta nemám rád, když se celá společnost nacpe do jediného pytle s nálepkou - Zkažený svět. Nicméně tvůj počin se mi líbil, chtělo by to více takových. Článek je napsaný čtivě a vyzývá k akutnímu zamyšlení. Je mi jasné, že ten sarkasmus byl záměrný.
Jen nesouhlasím s bodem, kde píšeš o kamarádech, protože já ty svoje našel právě skrze svou individualitu. A když jsem býval ta ovečka na oko poslušná stádu (ale uvnitř oheň Rousseauovy revoluce), skoro žádné jsem neměl.
|
|
Komentář ze dne: 19.07.2007 21:09:27 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Foton (@)
Titulek: Re:
Jestli k tomu můžu dodat, asi vím, jak to je myšleno. Ono skrz svou individualitu si nacházíme právě ty pravé, upřímné přátele, se kterými si skutečně rozumíme a máme si co zajímavého a přínosného říct. Na druhou stranu, ano, chováme-li se jak nějaké to tupé stádo, přičemž třeba tak trochu "ztrácíme svou osobnost", určitě k nám záhy přilne spousta takových lidí, budeme "in", "oblíbení", "hustí" atd. Jenže to se podle mě od skutečného přátelství docela liší.
|
Komentář ze dne: 30.06.2007 23:21:42 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - klon dr.H. (lips5@seznam.cz)
Titulek: Vstávat
Připadá mi, že autorka a především komentátoři nedělají nic pro sebe. Lidičky otevřete oči snad to co děláme, děláme pro to, že nás to baví (a některé z nás i naplňuje) a ne jen pro ohlas ostatních(i když to není k zahození). Ale ať už se chováme jakkoliv,a je jedno jestli jsme superhvězdy nebo jen křoví, především nebuďme pokrytečtí vůdči sobě.Sami před sebou masku nezměníme.Každý z nás se dostane do nějaké společnosti(skupiny, party )kde se cítí dobře a je úplně jedno jestli to budou volové nebo intoši -vždy se z toho stane stádo. Nebo varianta- zůstat sám a užírat se v nepochopení(ale tomu nevěřím, vždy se najde někdo, kdo bude se mnou sdílet podobné pocity). Já mám přátelé, se kterými se cítím skvěle a je mi jedno kdo kolik sežral šalamounovýho hovna. Důležité pro mě je, že je mi s nimi fajn a mohu se na ně spolehnout a naopak. Hodně dlouho jsem se hledal, došel jsem na konec cesty. Až tam jsem zjistil, že nehledám sám sebe. Možná ten článek nebyl psaný, až tak s nadsázkou jak se dušovala Ann.J., ale to už je jen její starost.
|
|
Komentář ze dne: 01.07.2007 11:12:26 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ann J. (@)
Titulek: Re: Re:
..kdo kolik sežral šalamounovýho hovna?
co na to říct? snad jen.. užívej si se skvělými přáteli tobě podobnými. Věřím, že jich máš hodně :) Děkuji za komentář :)
|
| |
Komentář ze dne: 01.07.2007 15:52:33 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - klon dr.H. (@)
Titulek: Re: Re: Re:
rádoby nihilistická póza,bohužel jen póza
|
Komentář ze dne: 20.07.2007 16:23:03 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Trilian (tril@seznam.cz)
Titulek: Trefa!
Tos vážně vystihla!!!!
|
Tento článek mi velice evokuje mladistvé pseudointelektuální aktivisty, kteří si myslí, že jsou vyjímeční oproti sociálnímu prostředí kol nich. Jestliže autorka ironickým nadpisem, a velice cynickým textem, podává člověku rady, ať už to má jakoukoliv metaforickou mnohovýznamovost, jak přežít v dnešní společnosti, tak zcela nechápu, proč zde zavádí právě ony pseudointelektuální tretky kupříkladu bodem jedna, bodem tři, čtyři, atakdále, atakdále, které nesouvisí s tím, jak se stát "neúprosnou šelmou dnešní společnosti". Některé myšlenky jsou podány vcelků důstojným zpracováním, ale tohoto materiálu je zde opravdu pomálu, a to důstojné zpracování vyčnívá jen v protipólu proti ostatnímu textu, který se zde nachází. Autorce textu chybí životní nadhled, odlehčená ironie a sarkasmus, respektive cynismus je zde zastoupen také ve velice primitivní formě. Pro mne velice bezobsažný článek, který autorka, bohužel - protože toto téma se dá velice hezky zpracovat- nerozpracovala tím správným směrem.
|
|
Myslím, že vám rozumím. Souhlasila bych s první větou vašeho komentáře. Dál by se dalo hádat jak to autorka vlastně myslela ...
|
| |
Ono tu toho k hádání moc není - je to spoustou slov maskovaný pokus o kritiku okolí, revoltu typickou tím, že jen zázrakem by mohla vést ke změně, už jen z důvodu, který jsem uvedl dříve (nyní uvedu do kontextu):
...Nedokážu být objektivní ať už proto, že jsem ovlivněný dosavadními zážitky, nebo naopak proto, že těch zážitků a zkušeností mám zatím nedostatek....
A tohle je ten druhý případ.
|
Komentář ze dne: 06.07.2008 13:50:46 Reagovat Nový komentář
Autor: neregistrovaný - šelma (@)
Titulek: a ted trochu faktu
kdo umi, umi, kdo neumi cumi, kdo neumi ani cumet, obvinuje spolecnost, kdo nedokaze poukazat na neco konkretniho ci zajimaveho, ten napise toto...
neboli jinak receno, pripada me, ze autor/-ka je typicky ukrivdeny "inteligent" z gymnazia, ktery ma mindrak, kdyz vyjde nekam mezi vrstevniky, kde se vyskytuji i lide z jinych skol a specialne na lidi, kteri napr. nedodelali ani prvak na ucilisti, nebo takove ty vic "drsnejsi" typy nema.
PS: dej se dohromady a zacni se sebou neco delat.
|
Komentář ze dne: 06.07.2008 14:36:51 Reagovat Nový komentář
Autor: [tulák] - Jarda (jarda@poetickej.net)
Titulek: tulák
myslím že je to vtipnej text
já se teda pobavil
|
|
|