.: Rubriky
plus 1) Poezie a próza
plus 2) Hudba
plus 3) Galerie
mínus 4) Film
mínus 5) Divadlo
plus 6) Věda a technika
plus 7) Mozaika (ostatní)
plus 8) Projekty POSTŘEHU

 .: Chci...

 .: Free MP3 album!
Vinylová budoucnost 2008 Vinylová budoucnost 2007

 .: Články podle data
<<  Prosinec  >>
PoÚtStČtSoNe
       1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31      

 .: Online
Stránku si právě čtou 3 lidé.
 .: Informace
magazín Postřeh
ISSN 1803-5639
Národní knihovna ČR:
001686222
TOP 15, Fotogalerie

 .: Login

Jméno (přezdívka)
Heslo


Registrace nového čtenáře

Prasátko

Tataraak - Kresby - 21. 02. 2008 - 3376 přečtení

31l2.jpgPo dlouhé době jsem se opět rozhodl zkusit pošpinit nějaký papír. Tahle věc se mi "toulá" hlavou už od léta :)

31l1.jpg

Pro ohodnocení článku musíte být registrovaným čtenářem  [Akt. známka: 0 / Počet hlasů: 0]

 
Informační e-mail Upozornit emailem     Vytisknout článek Vytisknout článek

Komentáře na Facebooku:

Komentáře na Postřehu:
Komentář ze dne: 21.02.2008 07:22:02     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Kozííí] - Pavel Kotrba (koziii@seznam.cz)
Titulek:
moucha sedí na hovně s pánem ve vaně, dosti výmluvné ještě když ji sprchuje, a ponížení služebníci podpírají prase aby se nezhroutilo pod svou váhou egoismu, je to pro mě velmi dobrá satira :o) (ještě je to prase bez nohy - jako bez mozku, ale to bychom z obrázku těžko poznali)

technicky je to podle mě dotáhnuté, snad jen stín na podlaze trochu odpovídajícně postavě prasete by neškodil


  
Komentář ze dne: 22.02.2008 17:27:20     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - psychopatka (@)
Titulek: Re:
Souhlasím, kresba je skvělá.

Jen jedna drobnost: tam, kde sedí človíček s mouchou, by to možná chtělo trochu zvlnit kalhoty (pokud ti dva nejsou namalovaní na vestě). Ale to je při smyslu obrázku úplně nepodstatná záležitost :-)

Těším se na další!

    
Komentář ze dne: 25.02.2008 10:28:36     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tataraak (@)
Titulek: Re: Re:
Nesouhlas.
Celý prase je nenarušená forma. Naopak, právě vesta tam chybí. Všechno ostatní je, v rámci mezí, normální.
Prase prostě "žije", ikdyž s těma dvěma v břichu. Řasení látky kolem pasu by tenhle dojem potlačilo, ne? :)

Komentář ze dne: 21.02.2008 08:22:14     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Ivo Hary (@fofr)
Titulek:
Toto se myslím bude "toulat hlavou" nějakou dobu každému, kdo to uvidí ...
Nemám potřebného kunsthistorického vzdělání, ale připomnělo mi to dobu starých satirických kreseb anglických časopisů, s vysokou profesionální úrovní a sžíravě trefnou. Neumím rozkrýt všechny symboly, jako některé Pavel KK, ani se o to nepokouším, ale jako celek velmi výmluvné.

Komentář ze dne: 21.02.2008 19:25:24     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Hill] - Jaroslav Ferst
Titulek: aa
Už z přezdívky soudím, že rád nahrazuješ dlouhé samohlásky zdvojováním (nevím, jak se této samoúčelné imitaci digitálního návratu k češtině doby předhusitské říká, já tomu říkám blbá frajeřina: v titulku to vypadá přinejmenším trapně, smajlík to korunuje). Zvlášť, když o pár slov dál je zřejmé, že to s diakritikou umíš. Tyto stránky jsou také literární a opakování samohlásek musí sledovat nějaký účel.
V každém případě nadepsáno nad zralým kreslířským projevem to ruší. Kéž by i písemný byl stejně zralý.

  
Komentář ze dne: 22.02.2008 12:58:31     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Tataraak
Titulek: Re: aa
Za dvojité "A" se ti převelice omlouvám, taky tento počin odsuzuji.
Nicméně omezovat ho nehodlám, jak vidno záměru slouží dobře.

  
Komentář ze dne: 22.02.2008 15:31:40     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes [admin] (@)
Titulek: Re: aa
Ano, už jsme to tu jednou řešili - do nadpisu žádné smajlíky, hromady teček ani jiné trendy dnešní písemné komunikace nepatří. Nadpis přepíši z Prasaatko:) na Prasátko. Myslím si, že stačí, když bude emoční pouze obrázek.

    
Komentář ze dne: 22.02.2008 21:54:11     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - ivo-hary (@fofr)
Titulek: Re: Re: aa
Já teda nevím, mně ten nadpis s dvěma "a" vysloveně k obrázku seděl, už tím, že nebyl tak konkrétní, ale drobet pokřivený, stejně jako tato iluzivní kresba ... Souhlasím, že ":)" už byl nadbytečný a naopak záměr kresby, který pociťuji jako ostrou satiru, shazoval.

    
Komentář ze dne: 23.02.2008 11:56:44     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - epona (@)
Titulek: Re: Re: aa
Co je proboha špatnýho na dvou a? To je jak ve školce ... "ne holčičko, ty si máš hrát s panenkama, počkej až si s autíčkem dohrají kluci a oni ti ho pak třeba pujčí" ... "tu máš" a strčí jí panenku paní učitelka ... Název je součástí díla a jestli ho chce autor takový nebo makový, je jen a pouze jeho věc. Když neumí vymyslet něco kloudnýho a nezmůže se na víc jak ***, prosím, jeho problém, že mu ty hvězdičky bude sotva někdo číst, ale proboha proč něco takhle omezovat ... Tohle je Tataraakuv styl a co mu má kdo do toho kecat. Fajn, že nechcete smajlíky, oky, sou děsný, uznávám, ale taky staví dílo do nějaké roviny vyjádření ...tady např. jako vzkaz /berte to s nadhledem/, což se mi zdá, se u některých minulo účinkem.

      
Komentář ze dne: 23.02.2008 12:46:43     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - Histes (@)
Titulek: Re: Re: Re: aa
I ty hvězdičky a pomlčky už jsme jednou řešili. Nadpis je výchozí informací pro vyhledávače. S názvem Prasátko si obrázek prohlédne nejméně 3x více lidí, 3x více lidí tak narazí na Postřeh a může se stát, že někdo z nich se stane dalším pravidelným čtenářem. Prasaatko:) nebude hledat nikdo. Uznávám, že je to zásah do díla. Nevadí vůbec to, pokud se chce někdo odlišit a používá na okrajích hvězdičky atp. (Ale mezi samotným slovem a hvězdičkami musí být mezera). Taky bych přešel i to Prasaatko, ale když už jsem umazával smajlík, tak jsem rovnou i umazal jedno "a". Stejně tak bych se mohl pozastavit, že napsat "sem" místo "jsem" je Tararak styl. Ale vidím to spíš tak, že všechna díla by měla mít alespoň spisovně napsanou anotaci a název. Je trochu problém, že ještě nemáme vymezená pravidla stvrzená redakcí, proto se všelijak posunuje hranice co se toleruje a co ne. A mnohdy i podle nálady. Já jsem tento obrázek povoloval, koukl jsem se na nadpis, řekl si, jej, co to zase máme. Ale více to neřešil a odklepl. Když napsal komentář Jaroslav Ferst, zamyslel jsem se, přehonotil svůj postup a řekl si, asi jsem to přeci jen neměl u toho smajlíku nechat. Až bude trochu více času, tak sepíšu co by se mělo a nemělo a zkusíme se dohodnout na nějakých pravidlech, které by byly kompromisem všech názorových skupin. Zatím.

        
Komentář ze dne: 23.02.2008 16:33:27     Reagovat    Nový komentář
Autor: [Hill] - Jaroslav Ferst
Titulek: Re: Re: Re: Re: aa
Už jsem to tu zmínil, že kresba je náramně dobrá. To bylo podstatné, vždyť jde o výtvarné dílo, které by ani anotaci, ani titulek nepotřebovalo.
Ale kvůli vyhledávačům je skutečně třeba, aby byly titulek i klíčová slova ve správném tvaru.
Možná až příliš lpím na správné češtině v písemném projevu - v úmyslném komolení se často maskuje neznalost, v poslední době moje averze vůči zdvojování hlásek zbytněla i tím, že právě tímto způsobem se boti naučili obcházet spamové filtry, které právě určitá slova vyhledávají (ovšem, ve všech jazycích).
Pokus o dohodu o pravidlech či nějakých mezích, Richarde, bude asi největším soustem z nejkyselejších jablek, do nichž jsme tu kdy kdo kousli. No, uvidíme.

        
Komentář ze dne: 23.02.2008 18:33:43     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - epona (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: aa
Ano, kompromis je potřeba, ale zpětně něco změnit pro jeden komentář není kompromis, obzvlášť, když si to sám odklepl, jak píšeš. Takové věci se mají řešit před vydáním (s autorem) a ne po (bez něj). Chápu, že je to potřeba kvůli důvodům v tvém příspěvku viz výše a přístup "čím více lidí čte, tím lépe" schvaluji. Tenhle problém už tu byl a nic se s ním neudělalo, tím spíš by se měl vyřešit teď, když se opět přihlásil.
Více bychom to měli řešit hromadně v interkách nebo na fóru, sem už to dle mého názoru nepatří.

Komentář ze dne: 21.02.2008 19:30:18     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - epona (@)
Titulek:
Ta moucha je skvělá ... tak trochu vnitřní orgány, tak trochu moucha .... nebýt té sprchy a výrazu pana kance, tak si řeknu ...mouchy sežerte si mě ... a přitom ti tučňáci maj takový zákeřňácký pohledy, skoro jak hlídací psi ... Je to prostě výborný!

Komentář ze dne: 22.02.2008 18:04:50     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - salát z banánů a pomerančů (@)
Titulek:
Mně ti tučňáci připadají trochu jak zhulení či po požití nějaké houby ejchuchu. Tak ono taky není čemo se divit, čert ví co se v zadu vylučuje, když v břichu se dějí takové šílenosti, být ten tučňák, taky radši strkám hlavu dopředu. Obrázek je to vážně supr!

  
Komentář ze dne: 23.02.2008 12:08:32     Reagovat    Nový komentář
Autor: neregistrovaný - epona (@)
Titulek: Re:
:D:D:D PAN HOUBIČKA :D:D:D



 .: Služby & akce PT




 

 

(c) Postřeh team 2001 - 2009        postaveno na českém opensource redakčním systému phpRS

 

şehirler arası nakliyat şehirler arasi nakliyat ücretleri

fotografie

|

grafika

|

hudba

|

literatura

|

umění

|

galerie

|

poezie

|

gramodeska

|

ars polyri

|

věda

|

elektro

|

technika

|

radio

|

bastlení

|

konstrukce

|

schémata

optimalizace PageRank.cz